محمد مهدی بلوردی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این 24 پروژه شامل بهره برداری از مسکن مهر، بزرگراه، بهسازی و آسفالت راه روستایی و ساخت استخر شنا است.
وی عنوان کرد: 81 کیلومتر راه روستایی در دهه فجر امسال در شهرهای کرمان، رفسنجان، سیرجان، شهداد، رابر، بم، بردسیر، زرند، راور، ریگان و فهرج به بهره برداری می رسد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: همچنین بهره برداری از 2 هزار و 583 واحد مسکن مهر در شهرهای با جمعیت بیش از 25 هزار نفر و همچنین کمتر از این جمعیت در استان کرمان جزو پروژه های در حال بهره برداری در دهه فجر امسال است.
وی افزود: از تعداد 2 هزار و 583 واحد مسکن مهر، 2 هزار و 500 واحد در شهرهای کرمان، سیرجان، رفسنجان و بافت بهره برداری می شود و همچنین 83 واحد در شهرهای با جمعیت کمتر از 25 هزار نفر افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
بلوردی با بیان اینکه اجرای پروژه های راهسازی در مناطق مختلف به ویژه در نقاط محروم و روستاها از مهمترین رویکردهای دولت است اظهار کرد: با بهره برداری از پروژه های آسفالت راه روستایی پنج هزار خانوار از راه مناسب بهره مند می شوند.
ساخت ،توسعه، بهره برداری و نگاهداری راه ها، راه آهن، بنادر و فرودگاه ها و همچنین تامین رفاه اجتماعی در زمینه مسکن از جمله وظایف اساسی و اهداف اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان است.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار : بهنام احمدی
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.