معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان از فعالیت ۳۹ مرکز دارالقرآن در شهرستان ها و مناطق استان خبرداد.

به گزارش ایلنا از کرمان، صدیقه مرادی در جلسه توانمندسازی مدیران مراکز دارالقرآن شهرستان ها و مناطق استان، گفت: دارالقرآن ها مکان‌هایی هستند که می‌توانند دانش آموزانی مومن و انقلابی و آشنا به مفاهیم قرآنی تربیت کنند.

وی افزود: فعالیت‌های قرآنی باید برای دانش آموزان جذابیت خاص خود را داشته باشد و در صورتی که توام با نشاط و شادی باشد تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت‌.

مرادی با اشاره به استقبال خوب دانش آموزان استان از دارالقرآن‌ها، عنوان کرد: در استان کرمان ۳۹ مرکز دارالقرآن در حال فعالیت هستند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان، خاطرنشان کرد: فعالیت های قرآنی صرفا روخوانی و روان خوانی نیست، بلکه آموزش معنای حقیقی قرآن و عمل نمودن به دستورات قرآنی از اهمیت زیادی برخوردار است، چرا که در سایه علم به مفاهیم قرآن می توانیم جامعه ای سعادتمند و بالنده داشته باشیم.

مرادی به توسعه آموزش های قرآنی و ارتقاء سطح دانش و مهارت های قرآنی دانش آموزان در مراکز دارالقرآن اشاره و بر این مهم تاکید کرد.

برپایه این گزارش جلسه توانمند سازی مدیران دارالقرآن های شهرستان‌ها و مناطق استان با حضور معاون پرورشی و فرهنگی و کارشناسان حوزه ستادی قرآن و عترت در محل سالن شهید جعفری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.