به گزارش دریافتی ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این آیین جمعی از مسئولان، هنرمندان و علاقه مندان هنر هفتم حضور داشتند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این آیین با اشاره به روند رو به رو رشد فعالیت های فرهنگی و هنری در استان گفت: حوزه گسترده فرهنگ و هنر، حوزه ای دشوار و دیر بازده است، اما با تلاش هنرمندان فعال استان شاهد کسب موفقیت های مستمر و پی درپی در رشته های مختلف هستیم.
محمد رضا علیزاده تصریح کرد: اکران همزمان فیلم های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، فرصت مناسبی است برای علاقه مندان به هنر سینما تا آخرین تحولات و آثار سینمایی روز ایران را به تماشا بنشینند.
در این مراسم از کارگردان و از عوامل فیلم دنیای کیف ها با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اساتید و پیشکسوتان هنری استان تجلیل شد.
همچنین در این آیین از مجید پرنده و داریوش افراشته، مدیران سینما آسیا و سینما مهتاب کرمان به پاس بیش از چند دهه فعالیت سینما داری، تقدیر شد.
در ادامه مراسم از عباس بلوچی رئیس انجمن سینمای جوانان دفتر رفسنجان نیز به نیابت از طرف جمعی از هنرمندان سینماگر این شهر که در جشنواره منطقه ای اروند، صاحب رتبه های برتر در بخش های مختلف شده بودند، تجلیل شد.
حمید نخعی، کارگردان کرمانی فیلم دنیای کیف ها نیز در این مراسم از روند ساخت این انیمیشن سخن گفت و در پایان نیز از عوامل این فیلم تقدیر گردید.
در خاتمه این آیین انیمیشن دنیای کیف ها، به کارگردانی حمید نخعی اکران شد.
خبرنگار:داود رجبی بهجت** انتشار : بهنام احمدی
7437/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.