به گزارش ایرنا ، حجه الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه های نماز این هفته با اعلام این مطلب افزود : در شهرستان سیرجان طرح های بزرگی با حضور ریاست جمهور افتتاح شد که باید مزایای اشتغال و پیشرفت برای مردم داشته باشد .
وی با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب را دارای دستاوردهای بزرگی برای ملت ایران دانست و گفت : رهایی از چنگال آمریکا و اسرائیل و استقلال و آزادی ازمهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی به همراه پیشرفت های بزرگ در همه زمینه های عمرانی ، نظامی و اقتصادی داشته ایم.
وی افزود : ملت ایران برای حاکمیت نظام اسلامی انقلاب کردند و به جمهوری اسلامی رای دادند و امروز هم برای دفاع از ارزشها آمادگی دارند کما اینکه در اتفاقات اخیر وقتی فهمیدند دست دشمن در اعتراض ها است صف خود را از آشوبگران جدا کردند و برای دفاع از انقلاب و نظام به صحنه آمدند.
امام جمعه سیرجان خودباوری را مهمترین رکن پیشرفت اعلام کرد و گفت : این پیشرفت ها دشمنانمان را عصبانی دارد به طوری که سردمداران آمریکا هم نمی دانند حرف دیروز با امروزشان علیه ما چگونه بوده و همیشه ضد و نقیض می گویند و امروز حرف از فشار بر ملت ایران دارند تا ایران تسلیم شود .
حجت الاسلام حسینی افزود : پاسخ همه این یاوه گویی ها را مردم با حضور گسترده شان درراهپیمایی 22 بهمن خواهند داد و به آمریکا و همه دشمنان خواهیم گفت شما به این حرف ها و توطئه ها دلخوش و سرمست خیال باشید که نه تبلیغات مسموم و شایعه سازی ها و نه فشارو تحریم این ملت و انقلاب و نظام را خسته نمی کند.
امام جمعه سیرجان با اشاره به سخنان رهبری معظم عنوان کرد : گروههای تروریستی و داعش به دست آمریکا به وجود آمد و تقویت شد و ظلم و جنایات بی شمار کرد و در نهایت همین داعش توسط نیروهای مردمی چند کشور مسلمان همانند افغانستان ، پاکستان و دیگردلاورمردان مسلمان از پای درآمد و نابود شد و امروز رئیس جمهور آمریکا می گوید داعش را ما از بین بردیم.
وی افزود : هنگام شکست داعش بالگردهای آمریکا اسلحه وآذوقه به داعشی ها می رساندند تا بتوانند فرار کنند و امروز هم در افغانستان داعش با حمایت آمریکا مردم را به خاک و خون می کشد و ادعای سردمداران آمریکا مضحکه و خنده دار است.
امام جمعه سیرجان فریب را کار همیشگی دشمن اعلام کرد و گفت : مردم ما بصیرت دارند و ایستادگی و مقابله با دشمن را خوب یاد دارند و متحد و یکپارچه در دفاع از نظام و کشور خود آماده هستند.
خطیب جمعه سیرجان با یاد آوری ایام فاطمیه دختر پیامبرحضرت فاطمه را الگوی دفاع از ولایت ، حق ، ساده زیستی و شجاعت عنوان کرد افزود : فاطمه سلام الله علیها حب جاه و مقام نداشت یکپارچه نور و تقوا بود و هرگز معصیت نکرد ومدافع ارزشها و اسلام نبوی بود و امروز همه ملت ما پیروی از ایشان را فراموش نخواهند کرد.
خبرنگار : محمد ایران نژاد ** انتشار: بهنام احمدی
5435/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.