به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم در خطبه های نماز جمعه امروز بردسیر افزود: امروز با جنایات آمریکا و عربستان میلیونها انسان دردمند یمنی آواره شده اند و هزاران زن و کودک یمنی مورد حمله ناجوانمردانه قرار می گیرند.
امام جمعه بردسیر با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری، گفت : آمریکایی ها که خودشان تکفیری ها را به وجود آورده اند، پس از شکست مفتضحانه در منطقه عراق و سوریه در حال انتقال داعش به همسایه شرقی ایران هستند.
وی ادامه داد: آمریکا به دنبال این است نیروهایی که آموزش داده و برای جذب و تربیتشان هزینه کرده است را در جایی مستقر کند و برای کشتن انسانهای بیگناه و ایجاد اختلاف در جهان استفاده کند.
خطیب جمعه بردسیر بیان کرد: به همین دلیل باز هم شاهد جنایات در افغانستان و کشتار مردم مظلوم هستیم.
حجت الاسلام تارم ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب افزود:امروز هرکس در هر مسئولیتی قرار دارد به برکت خون شهداست. وی گفت :اگر از امنیت مثال زدنی برخورداریم به برکت وجود شهدا و صبوری خانواده های ایشان است. ما با شهدا و آرمانهای مقدسشان تجدید عهد می کنیم و بر این عهد و میثاق هستیم.
وی خطاب به شهدا گفت: شما برای این دستاوردها فداکاری کردید، خون دادید و برای این انقلاب جان تان را تقدیم کردید، بر ماست که تا آخرین نفس از این دستاوردها دفاع کنیم و دفاع خواهیم کرد.
وی در ادامه گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری راز ماندگاری نظام جمهوری اسلامی، هماهنگی آن با فطرت انسانهاست و این انقلاب همان انقلاب ارزشهاست.
وی افزود: بنا به فرموده ایشان هدفهای انقلاب همان چیزی است که در آغاز انقلاب ترسیم شده و با فطرت مردم هماهنگ بوده وگرنه دل میلیونها نفر را به یک سمت متوجه کردن کار عادی و ساده ای نیست.
وی در پایان سالروز پیوستن همافران نیروی هوایی به امام عزیز (ره) را گرامی داشت.
در ادامه مراسم نماز جمعه امروز، فرماندار بردسیر به مناسبت دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب گزارشی از دستاوردهای دولت در شهرستان بردسیر ارائه کرد.
بردسیر در فاصله60 کیلومتری غرب کرمان قرار دارد.
خبرنگار: زهرا بیرمی نیا** انتشار : بهنام احمدی
7421/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.