به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی فر روز پنجشنبه در جریان بازدید از ورزشگاه 10 هزار نفری شهدای مس شهربابک افزود: ساخت پروژه ساخت سالن سرپوشیده سکو دار در شهربابک در سال جدید آغاز نمی گردد زیرا سیاست دولت تکمیل پروژه های نیمه تمام است.
وی تصریح کرد: پروژه های نیمه تمام شهرستان انار و شهربابک طی کمتر از 2 سال آینده تکمیل می شود و پس از آن مطالعات برای ساخت ورزشگاهی با جایگاه تماشاگران برای میزبانی مسابقات در این شهرستان انجام خواهد شد.
وزیر ورزش و جوانان همچنین در جزیان بازدید از محور ارتباطی شهر بابک به خاتم گفت: گزارشی از جاده مسیر شهربابک به خاتم که باند دوم آن در حال اجراست به دولت و وزارت راه خواهیم داد تا ساخت این پروژه سرعت بیشتری گیرد.
وی با بیان اینکه تاریخ ورزش استان کرمان نشانه استعدادهای فراوانی در حوزه ورزش در این استان است افزود: تعدادی از بنگاههای اقتصادی در شهربابک فعال هستند و پروژه های مختلفی را آغاز کرده اند که برخی از آنها به بهره برداری رسیده و بخشی از آن در حال اجراست و امیدواریم به زودی تکمیل شود.
وی اظهار کرد: امکانات مختلف شهربابک تقریبا متناسب با جمعیت این شهرستان است که می توان به 6 سالن سرپوشیده و استخر سرپوشیده در این شهرستان اشاره کرد.
وزیر ورزش و جوانان به همراه رئیس جمهوری و جمعی از وزرای کشور به منظور بازدید و افتتاح چند پروژه ملی و استانی به استان کرمان سفر کرده است .
همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، دکتر حسن روحانی به همراه جمعی از وزرای کشور، امروز پنجشنبه به منظور بازدید و افتتاح چندین پروژه بزرگ به استان کرمان سفر کرد.
سلطانی فر پس از ورود به شهربابک و استقبال رسمی از وی، از ورزشگاه در حال ساخت ۱۰ هزار نفری شهدای مس بازدید کرد تا از نزدیک در جریان توقف ساخت این ورزشگاه قرار گیرد.
دکتر مسعود سلطانی فر به نمایندگی از رییس جمهوری به شهرستان شهربابک رفت و از مجموعه ورزشی مس متعلق به صنایع مس بازدید کرد.
در ادامه وزیر ورزش جوانان در جمع نو جوانان و جوانان ورزشکار و فوتبالیست باشگاه مس شهر بابک استان کرمان حاضر شد و با آن ها گفت و گو کرد.
وزیر ورزش و جوانان در برنامه بعدی خود به شهرستان انار خواهد رفت.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار : بهنام احمدی
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.