به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری کرمان، حجت الاسلام حسن روحانی و تعدادی از وزراء در این سفر ضمن دیدار و گفت و گو با مردم، طرح های مختلفی را افتتاح خواهند کرد.
بر اساس برنامه ریزی انجام شده، این سفر با ورود ریاست جمهوری و هیات همراه به فرودگاه سیرجان آغاز شده و پس از برگزاری آئین استقبال رسمی، ریاست جمهوری در استادیوم ورزشی تختی با مردم استان و سیرجان دیدار و گفت و گو خواهند داشت.
پس از آن دکتر روحانی عازم شرکت صنعتی و معدنی گل گهر شده و از پروژه های این شرکت بازدید و برخی از طرح های صنعتی را در نقاط مختلف استان نیز افتتاح خواهد کرد.
رئیس جمهوری در ادامه این سفر در شورای اداری استان حضور خواهد یافت و پس از آن در نشست خبری با اصحاب رسانه، پاسخگوی سئوالات خبرنگاران خبرگزاریها و نشریات استان خواهند بود.
جمعی از وزرا در این سفر به نمایندگی از رئیس دولت تدبیر و امید به شهرستان های استان سفر کرده و ضمن دیدار با مردم، طرح های مختلفی را نیز افتتاح خواهند کرد.
در پایان از آحاد مردم فهیم و قدرشناس استان بویژه سیرجان دعوت می شود در راستای اطاعت از فرامین رهبری برای حمایت از دولت و به پاس خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی، در مراسم استقبال عمومی ریاست محترم جمهور که ساعت 9 و 30 دقیقه صبح روز پنجشنبه برگزار می شود حضور به هم رسانده و کرامت و مهمان نوازی کرمانیان و اهالی سیرجان را مجددا به نمایش بگذارند.
خبرنگار و انتشار دهنده: نجمه حسنی*
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.