به گزارش ایرنا، محمدجواد فدایی روز یکشنبه در ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر استان کرمان افزود: بدخواهان و دشمنان داخلی و خارجی به دنبال ناامید کردن مردم هستند و برای مقابله با این توطئه دشمنان باید سعی کنیم که برنامه های دهه فجر بار معنوی داشته و امید را در دل مردم زنده کند.
وی تصریح کرد: برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی باید محتوایی برای از بین بردن یأس داشته باشد تا همکاری مردم در راستای اهداف انقلاب اسلامی ایران را روز افزون کند.
وی تعصب برای حفظ نظام و انقلاب را زمینه ساز حضور در جلسات برنامه ریزی و اجرای برنامه های دهه فجر دانست و خاطرنشان کرد: همواره تلاش می شود برنامه های دهه فجر برای حفظ نظام و رفع بد اندیشی هایی که برخی اوقات در جامعه ایجاد می شود، تاثیرگذار باشد.
معاون استاندار کرمان ضمن تاکید بر اینکه برنامه های 12 و 22 بهمن ماه باید با حساسیت و باشکوه تر از سایر روزها برگزار شود عنوان کرد: توجه به هدف و محتوای برنامه های گرامیداشت دهه فجر نیز ضروری است زیرا بسیاری از کشورها روزهای ملی خود را تنها با جنبه شادی برگزار می کنند اما ما در شرایط کنونی باید از این برنامه های شاد و محتوایی استفاده خوبی کنیم زیرا این برنامه ها بازتاب جهانی دارد.
وی یادآور شد: ارزیابی و نظارت بر برنامه های ستاد گرامیداشت دهه فجر امر مهمی است تا برنامه ها از نظر کیفی نیز در حد خوبی برگزار شود.
وی بر حضور نماینده هایی از کمیته های ارزیابی و نظارت در برنامه های دهه فجر تاکید کرد و گفت: مستند سازی برنامه در افزایش کیفیت برنامه های بعدی نیز اهمیت دارد.
پنجم تا 12 بهمن با عنوان هفته استقبال از دهه فجر نام گذاری شده است.
18 ویژه برنامه محوری در 18 مسجد، همایش فعالان قرآن و نماز، همایش تجلیل از مبارزان انقلاب اسلامی، برگزاری کرسی های آزاداندیشی، گفتمان انقلاب اسلامی در دانشگاه ها، جشن اصناف و بازاریان همایش تبیین نقش هییات مذهبی برای اولین بار جشنواره فرهنگی هنری روستایی عشایری مسابقات فرهنگی در رشته های مختلف ورزشی از دیگر برنامه های دهه فجر سال جاری در کرمان است.
12 تا 22 بهمن 1357 با عنوان دههٔ فجر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.
بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بعد از تبعید 15 ساله در دوازدهم بهمن سال 1357 به ایران وارد شد و در نهایت در 22 بهمن ماه با اعلام بی‌ طرفی ارتش شاهنشاهی، سلطنت پهلوی منقرض شد و انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.