به گزارش ایرنا، با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و بهبود نسبی رکود موجود در کشور امید به فردایی روشن تر در پیش دیدگان مردم این کشور گشوده شد هر چند گاه سیاه نمایی و بدخواهی های داخلی و خارجی اتفاقات تلخی را در این کشور رقم می زند که البته پایان آن با هوشیاری ملت بیشتر به کام خودش زهر شده است.
اکنون و در راستای اتفاقات فرخنده ای که در دولت تدبیر و امید علیرغم همه مشکلات پیش رو به وقوع پیوسته است قرار است حجت الاسلام حسن روحانی در سفر خود به کرمان نیز بیش از 10 هزار میلیارد تومان طرح صنعتی را افتتاح کند که خود گواه بر توجه دولت دوازدهم بر توسعه همه جانبه کشور است.
استاندار کرمان که از سفر ریاست جمهوری به همراه تعدادی از وزیران کابینه دوازدهم به این استان خبر داده متذکر شده است، قرار است رئیس جمهوری و اعضای کابینه دولت ضمن دیدار و گفت و گو با مردم، طرح های مختلفی را نیز در شهرستانهای این استان افتتاح کنند.
اکنون دیار کریمان خود را آماده می کند تا روز دوشنبه از رئیس و برخی اعضای کابینه دولت تدبیر و امید در فرودگاه سیرجان و پس از آن در ورزشگاه تختی مورد استقبال قرار دهد.
از جمله برنامه های حجت الاسلام حسن روحانی در سفر به استان کرمان بازدید از پروژه های شرکت صنعتی و معدنی گل گهر و افتتاح طرح هایی در این شرکت و همچنین مس سرچشمه اعلام شده است.
همچنین دکتر روحانی در این سفر از طریق ویدئو کنفرانس با حضور متخصصان، چندین طرح را در سایر مناطق استان افتتاح خواهند کرد.
نشست شورای اداری استان، نشست خبری با اصحاب رسانه و پاسخگویی به سئوالات خبرنگاران خبرگزاری ها و نشریات استان از دیگر برنامه های ریاست جمهوری به این استان است.
قرار است جمعی از وزیران به نمایندگی از رئیس دولت تدبیر و امید به شهرستان های استان کرمان سفر کرده و ضمن دیدار با مردم، طرح های مختلفی را نیز افتتاح کنند.
خبرنگار: نجمه حسنی* انتشار : بهنام احمدی *
3029/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.