به گزارش ایرنا ، فردین حشمتی سه شنبه در نشست کارگروه سلامت این شهرستان افزود: این مراکز بهداشتی درمانی هر کدام با زیر بنای 320متر مربع و با اعتبار هر کدام 7میلیارد ریال در دست اجراست .
وی ابراز کرد :با راه اندازی این مراکز بهداشتی درمانی در شهرستان ریگان بیش از یکهزار و 200خانوار از مزایای در مانی بهره مند خواهند شد.
مدیر شبکه ومرکز بهداشت ریگان در ادامه از مشکل آب آشامیدنی در پنج روستای شهرستان ریگان خبر داد و خواستار توجه جدی مدیران استانی به این وضعیت شد.
حشمتی اضافه کرد : همچنین برای تکمیل بیمارستان شهرستان ریگان 20میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که بزودیبه بهره برداری خواهد رسید .
** تلاش صادقانه و جهادگونه پرستاران ریگانی ستودنی است
امام جمعه ریگان گفت :پرستاران این شهرستان در زمان وقوع حوادث منجمله بروز طوفانهای شن وریزگردها صادقه و جهادگونه به خدمات رسانی مشغولند که این اقدام امری ستودنی است .
حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی سه شنبه در دیدار با پرستاران شهرستان ریگان وتجلیل از آنان ، افزود:پرستاران ریگانی در بدترین شرایط آب وهوایی به هم نوعان خود خدمت رسانی می کنند .
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در زمان بروز ریزگردها وطوفانهای شدید شن مشکلات تنفسی برای شهروندان ریگانی ایجاد می شود پرستاران ریگانی با تلاشهای مضاعف به کمک بیماران تنفسی می شتابند.
امام جمعه ریگان اظهار کرد: حضرت زینب (س)ضمن اینکه پرستار بیماران کربلا بود،به عنوان پرچمدار کربلا نیز توانست نهضت امام حسین(ع) را زنده نگه داردو پرستاران گرامی باید به خود ببالند که این چنین روزی به نام آنها مزین شده است.
رنجبر ماهانی افزود :پرستاران اسوه صبر و فداکاری هستند و لازم است که این بانوی بزرگ اسلام به عنوان الگو قرار داده شود.
در این مراسم امام جمعه و فرمانده سپاه شهرستان با اهدا شاخ گل و هدایایی از خدمات پرستاران ریگانی تجلیل کردند.
خبرنگار : موسی ملائیان ** انتشار : بهنام احمدی *
7442/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.