به گزارش ایرنا علیرضا رزم حسینی عصر چهارشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمان افزود: سازمان های مردم نهاد باید ساماندهی شوند و پروژه محور باشند و ابتدا بدنه خود را سازماندهی کنند و پس از آن طرح های خود را اعلام کرده و استانداری کرمان نیز از آنها حمایت خواهد کرد.
وی تصریح کرد: باید در استان کرمان چهره به چهره به مردم آموزش داده شود و طبق قانون همه چیز مشخص و شفاف باشد.
استاندار کرمان به فعالیت های سازمان های مردم نهاد در استان کرمان اشاره کرد و گفت: جوانان دوران دفاع مقدس اقدامات بزرگی انجام دادند و با مدیریت دوران دفاع مقدس و پس از آن تحولاتی در کشور به وجود آوردند .
وی افزود: اگر جوانی اعتراضی به حق کرد مقصر ما و نظام آموزشی کشور است که گفت و گو را آموزش نداده است.
رزم حسینی به ناآرامی های اخیر در کشور و مدیریت مدبرانه آن در استان کرمان اشاره و اظهار کرد: حتی با وجود بیکاری و فقر باید امنیت در استان کرمان وجود داشته باشد و تمامی افراد باید با اتحاد کرمان را در کشور نمونه کنند.
وی با بیان اینکه در استان کرمان عقلانیت بین مردم و مسئولان وجود دارد گفت: هر مسئولی حق انتخاب مدیران و زیر دستان خود را دارد.
استاندار کرمان افزود: یکی از فعالیت های دولت تدبیر و امید در استان کرمان جانشین پروری بوده است و این آمادگی وجود دارد که از جوانان استفاده شود و مشاور جوان استانداری کرمان باید درپی کادرسازی باشد.
وی ادامه داد: سازمان های مردم نهاد باید از دولت مطالبه گری کنند و مدیرانی که ژست روشنفکری دارند باید عملکرد خود را در زمان مسئولیت بگویند و اگر عملکرد مدیران اشتباه باشد نظام و انقلاب تقصیری ندارند.
رزم حسینی گفت: نظام جمهوری اسلامی حکومتی مردمی است و استمرار حکومتی که 40 سال با مردم اداره شده با خود مردم است.
وی افزود: تقویت انقلاب و نظام اسلامی بر پایه اعتماد عمومی است و این مساله با آگاهی به وجود می آید و باید فضای اطلاعات ناقص بشکند و همانگونه که در تمامی جلسات استانداری کرمان رسانه ها حضور دارند باید اطلاعات در اختیار مردم قرار گیرد.
استاندار کرمان عنوان کرد: مسئولان دولتی و تمامی سران قوا باید پیش چشم مردم باشند و مردم مشکلات را ببینند تا مردم با مشارکت خود برای رفع مشکلات استان کرمان راهگشا شوند و اگر اطلاعات نادرست به مردم داده شود موجب بی اعتمادی می شود.
وی گفت: دولت با فساد مخالف است و بسیاری از مسئولان استان کرمان و کشور پاکدست هستند و بصورت شبانه روزی برای بهبود شرایط جامعه خود تلاش می کنند.
ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمان با حضور استاندار کرمان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیران کل دستگاه های اجرایی و نماینده های سازمان های مردم نهاد در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان برگزار شد.
سمن های جوانان بصورت چهره به چهره موانع و مشکلات خود را با استاندار کرمان در میان گذاشتند و در این مورد به بحث و تبادل نظر پرداختند.
حدود 55 سازمان مردم نهاد جوان فعال در استان کرمان وجود دارد.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار: بهنام احمدی
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.