نماینده مردم شهرستان های بافت، رابر و ارزوییه در مجلس گفت: ما هر چه بتوانیم در آموزش و پرورش سرمایه گذاری کنیم خروجی اثرگذارتری خواهیم داشت، زیرا کلید تربیت و پرورش همه آینده سازان کشور در دست آموزش و پرورش و معلمان است.

به گزارش ایلنا از کرمان، علی بختیاری در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بافت خاطرنشان کرد: آینده سازان کشور در آموزش و پرورش تربیت و هدایت می شوند، از این رو سرمایه گذاری در آموزش و پرورش ضروری است.

وی گفت: با توجه به این که پرورش نیروی متعهد و کارآمد آینده کشور وظیفه آموزش و پرورش است، حاکمان و مسئولان آینده کشور در آموزش و پرورش توسط معلمان تربیت و هدایت می شوند.

بختیاری خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش امری ضروری است زیرا مردم با ارزش‌ترین سرمایه‌های خود را به نظام تعلیم و تربیت می‌سپارند و سرمایه انسانی است‌که می‌تواند سرمایه‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی را تولید، مدیریت و هدایت کند.

نماینده مردم اظهار کرد: با توجه به ارتباط مستقیم بیش از نیمی از مردم جامعه با آموزش و پرورش، معلمان می توانند اکثر مناسبت ها و حوادث جامعه را مدیریت کنند.

بختیاری از مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافت به دلیل برگزاری جشن یکصد سالگی تأسیس آموزش و پرورش شهرستان بافت و تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی‌قدردانی و تاکید کرد: این افتخارات تا نسل‌ها و تاریخ‌ها در ذهن مردم ماندگار است و فراموش نمی شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.