این منبع اگاه دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:وی که در استان کرمان فعالیت داشت و توانسته بود تعدادی از شهروندان را جذب کند ،توسط پلیس فتا شناسایی و به دستور دادستان عمومی و انقلاب ماموریت رصد آن به سازمان اطلاعات سپاه ثارالله واگذار شد.
وی ادامه داد: در مدت کمتر از 24ساعت تمام ادمین های کانال ، کرییتور اصلی و افراد فعال گروه که نسبت به فراخوان های غیر قانونی و دعوت به تخریب و اغتشاش اقدام کردند، شناسایی و در چند شهرستان دستگیر شدند.
این مقام امنیتی اضافه کرد:براساس دستور مرجع قضایی تمام اعضای گروه که به نحوی در اقدامات غیر قانونی یا ترویج رفتارهای خشونت امیز مشارکت داشتند شناسایی و نسبت به احضار و تعقیب انها اقدام خواهد شد.
وی از جوانان و افرادی که بدون اگاهی از مجرمانه بودن این قبیل اقدامات و یا تحت تاثیر فضای هیجانی یا القای بیگانگان در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند و یا حضور دارند خواست راه خود را از معاندین نظام و عوامل وابسته به حاکمان آل سعود جدا کنند.
این مقام امنیتی همچنین از والدین فهیم و خانواده های کرمانی خواست نسبت به کنترل رفتارهای فرزندان خود بمنظور پیشگیری از فریب آنها توسط افراد و کانال مجازی اقدام کنند.
وی در خاتمه از هوشمندی و درایت مردم استان کرمان قدردانی کرد و اعلام داشت که کرمان در حوادث اخیر با کمترین میزان تنش روبه رو بوده و در صدر استانهای آرام و امن کشور قرار دارد.
3029/ 5054
خبرنگار : نجمه حسنی ** انتشار :بهنام احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.