**حماسه 9دی شکست ناپذیری نظام اسلامی را برای دشمنان بیش از پیش آشکار کرد
به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان در خطبه های نماز این هفته گفت : حماسه مردم ایران برای دفاع از نظام اسلامی هیچگاه فراموش نخواهد شد و در تاریخ افتخارات این ملت ثبت شد زیرا همدستی منافقین داخلی واستکبار جهانی طراح این نقشه شوم بودند و پیش بینی شکست نظام را کرده بودند.
وی افزود: این توطئه بزرگ همچون دیگر رجز خوانی های دشمنان مستکبر با عنایات خداوند و بصیرت مردم شکست خورد و مراسم 9 دی هرساله باید باشکوهتر برگزار خواهد شود و ضرورت حفظ حماسه ها درزنده نگهداشتن شجاعت ملت ایران گرامیداشت باشکوه آنها است.
وی همبستگی و وحدت ملت ایران را از اصول پیروزی بردشمنان عنوان کرد و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود : ناامید کردن مردم سرلوحه کار دشمنان است و می خواهند امید و اعتماد را از مردم بگیرند اما ملت ما همانطور که 40 سال بعد از انقلاب ایستادگی در برابر توطئه ها داشتند امروز هم پیروز میدان نبرد این توطئه ها خواهند بود.
حجت الاسلام حسینی به مسئولان شهرستان توصیه کرد که برطرف کردن مشکلات مردم سرلوحه کارشان باشد و گفت : چندین ماه است که خیلی ازجایگاههای عرضه گاز سی ان جی به خودروها تعطیل شده است و مردم راه چاره ندارند شما مسئولان به فکر رفع این مشکل باشید وبه خواسته مردم باید توجه جدی شود.
خبرنگار : محمد ایران نژاد ** 7435/
******
** مدیران گذشته باید به مردم پاسخگو باشند نه مدعی و طلبکار نظام
امام جمعه بردسیر در خطبه های نماز جمعه گفت: برخی از مدیران که در گذشته مسئولیتی داشته یا دارند در صدد ناامید کردن مردم بوده و آنها را نسبت به نظام و انقلاب و دستاوردهای آن بدبین می کنند و به مسئولان عالی نظام مثل قوه قضائیه اهانتها و تهمت هایی روا می دارند.
حجت الاسلام و المسلمین میثم تارم ضمن بررسی اتفاقات سال 88 بیان کرد: یک جماعتی در مقابل جریان قانونی کشور به شکل غیرقانونی و غیرنجیبانه ایستادگی کرده و به کشور لطمه وارد کردند.
وی ادامه داد: البته ممکن است در گوشه و کنار زد و خوردهایی انجام بگیرد که انسان نتواند ظالم را از مظلوم تشخیص بدهد این کاملا امکان پذیر است اما در این قضایا مساله اصلی نباید گم شود.
حجت الاسلام تارم مهمترین عامل خلق 9 دی را روح دیانت حاکم بر دلهای مردم با عنصر بصیرت دانست و گفت: نهم دی پیروزی بر فتنه و تثبیت نظام بود.
وی بار دیگر با تاکید بر عظمت روز 9 دی از همه مردم خواست تا فردا با حضور حماسی خود این روز ارزشمند را گرامی بدارند. خبرنگار: زهرا بیرمی نیا 7421
******
* نهم دی روز بصیرت و میثاق امیت با ولایت
حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی امام جمعه ریگان 9دی را روز بصیرت ومیثاق امت با ولایت بیان کرد و گفت : فلسفه گرامیداشت 9دی آن است که ملت ایران دوباره در خاموش کردن مجدد فتنه اماده باش و هشیار باشند .
وی گفت کودتای مخملی ورنگینی که فرمانش به دست سرویس های بیگانه وتوسط بازی خوردگان بی بصیرت وتشنگان قدرت وثروت داخلی که میدان داری می کردند این کودتا در روز 9دی توسط مردم انقلابی ایران اسلامی خنثی شد .
امام جمعه ریگان در ادامه بیان داشت مسئولان باید مشکل فقر و گرانی و اشتغال جوانان را حل کنند واز طرفی جوانان ونوجوانان مراقب باشند انتقاداتی که به مسئولان وارد می شود منجر به اردو کشی خیابانی نشود .
خبرنگار : موسی ملائیان **7442
******
*ایستادگی غیرقانونی فلسفه اصلی فتنه گران بود
امام جمعه رفسنجان گفت: فلسفه اصلی فتنه گران در سال 88ایستادگی غیرقانونی ملت ایران در برابر قانون بود که با هوشیاری رهبری و مردم خاموش شد.
به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نمازجمعه شهر رفسنجان اظهار کرد: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی که ملت ایران باید روز به روز بر بصیرت خود بیفزاید.
وی تصریح کرد: روز نهم دی ماه سالروز حماسه آفرینی شما مردم است که اوج بصیرت مردم، اوج انقلابیگری شما و اوج ایمان شما مردم رامی رساند که باعث شد شما به صحنه آیید و باولایت میثاق ببندید.
رمضانی پور بیان کرد: دشمن درصدد است کارها، خطاها و توطئه هایی که انجام می دهد ما فراموش کنیم اما مردم ایران این را فراموش نمی کنند و تازمانی که دشمن وجود دارد باید مردم ایران این را فراموش نکنند تا دشمن میدان پیدا نکند.
حجت الاسلام عباس رمضانی پور به بروز بیش از1500 زمین لرزه در استان کرمان طی اخیر اشاره و بیان کرد: مردم دعاهای دفع بلا را به جهت کاهش آسیب ها و ارام شدن زمین قرائت کنند.
رمضانی پور به وضع گرانی در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: مسئولان شهری، استانی و کشوری باید در صدد رفع این مشکلات باشند.
وی اظهار کرد: در مشهد روز گذشته منافقین به خیابان امدند و بلافاصله مردم و نیروهای امنیتی و ارتشی انها را زمین گیر کردند.
وی خاطرنشان کرد: اگر جبهه ای بنام یاران انقلاب تشکیل شود اصولگراها و اصلاح طلب ها در زیر پرچم نظام و ولایت باشند بسیاری از توطئه های دشمن علیه ایران پوچ می شود.
امام جمعه رفسنجان در پایان گفت: ایین بزرگداشت نهم دی ماه در رفسنجان فردا با راهپیمایی مردم از میدان ابراهیم تا مسجد جامعه خواهد بود.
خبرنگار مریم رضایی** انتشار : بهنام احمدی
/7433/ 5054
ادامه دارد......
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.