به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی روز یکشنبه در همایش کلانتری و پاسگاه های فرماندهی انتظامی استان کرمان تصریح کرد: نیروهای مسلح بویژه نیروی انتظامی از سه پشتوانه بزرگ برخوردار هستند که هر کدام، موقعیت ممتازی را در بین نیروهای مسلح فراهم کرده و موجب شده نیروی انتظامی در بین نیروهای مسلح متمایز شود.
وی ایمان به خدا، اطاعت از فرماندهی کل قوا و پشتوانه مردمی را سه اصل مهم در بین نیروهای مسلح بویژه مجموعه نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با قصد قربت و نگاه ایمانی، خدا را در محل کارشان حاضر و ناظر می ببینند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان خاطرنشان کرد: در دنیایی زندگی می کنیم که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، فرماندهی نیروهای مسلح به عهده فردی عالم، دانشمند، حکیم، مجتهد و مصلح است و نیروهای مسلح ما تحت زعامت ایشان در این حوزه ماموریتی انجام وظیفه می کند.
امام جمعه کرمان همچنین از استاندار کرمان به عنوان فردی سختکوش، زحمتکش و جهادی یاد کرد و گفت: علیرضا رزم حسینی روز گذشته تا پاسی از شب مشغول به سرکشی از مناطق زلزله زده استان کرمان بود.
همایش کلانتری و پاسگاه های فرماندهی انتظامی استان کرمان امروز یکشنبه با حضور سخنگوی ناجا و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7440/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.