حسین اسحاقی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نشر شادمهر به مدیر مسئولی حمید امیری حسن آباد در شهرستان کهنوج مجوز چاپ دریافت کرده است.
وی ادامه داد: نشر شاه بیت نیز به مدیر مسئولی ژیلا کاکاپور در شهرستان جیرفت مجوز چاپ گرفت.
اسحاقی گفت: همچنین یک فقره پروانه تاسیس نشر کتاب نیز به مدیر مسئولی نظر احمدی تنگانی در حال صدور است که پرونده برای تایید نهایی به تهران ارسال شده است.
وی خاطرنشان کرد: اتفاقات فرهنگی بزرگی طی یک سال گذشته در جنوب کرمان رخ داده است که امیدوارم این مهم ادامه داشته باشد.
اسحاقی با تاکید بر حمایت جدی از ایده های فرهنگی افزود: هر کس در هر زمینه ای بخواهد کار فرهنگی انجام دهد با تمام توان از وی حمایت می کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از اهداء لوح و تندیس طلایی به مجتمع فرهنگی آرمین جنوب کرمان خبر داد و گفت: این لوح توسط معاون مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال کشور به مجتمع فرهنگی آرمین جنوب کرمان در یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال اهداء شد.
اسحاقی خاطرنشان کرد: یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال به عنوان مهمترین رویداد فضای مجازی کشور در آبان ماه سال جاری با حضور فعالان فضای مجازی، مراکز و مجتمع های دیجیتال کشور در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد.
وی بیان کرد: مجتمع فرهنگی دیجیتال آرمین با 6 زیر مجموعه از جمله سفیران جنوب جیرفت، سفیران هدایت عنبرآباد، اندیشه سبز رودبار،مصباح علی آباد، ثارالله کهنوج، سپهر منوجان با مدیریت علیرضا فرخی با حضوری شایسته و موفق با به نمایش گذاشتن توانمندی های جنوب استان کرمان در این عرصه توانست تندیس طلایی و لوح برترین غرفه شبکه ملی فرهنگ کشور در این نمایشگاه را به جنوب کرمان اختصاص دهد.
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان هفت شهرستان، جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبار جنوب، کهنوج، قلعه گنج و منوجان را زیر پوشش دارد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7450/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.