به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رضا سعادت فر روز دوشنبه در آیین معارفه نعمت اله حسین زاده شهردار جیرفت افزود: شورای اسلامی شهر با پشتوانه مردم انتخاب شده و دارای یک جایگاه قانونی است لذا برای مصالح شهر می تواند تصمیم بگیرد.
وی ادامه داد: شورا به عنوان یک جایگاه قانونی باید حمایت شود زیرا همه وظیفه داریم از جایگاه واقعی مسئولان حمایت کنیم.
امام جمعه جیرفت با اشاره به احترام همگان به قانون گفت: حمایت از مسئولان تا زمانی ادامه دارد که در چهار چوب قانون حرکت کنند.
وی بیان کرد: شهردار جیرفت با هر تفکر سیاسی از امروز خدمتگزار مردم است و این شهر نیاز به کار دارد زیرا وضعیت کنونی زیبنده شهری مثل جیرفت نیست.
حجت الاسلام سعادت فر اظهار کرد: از همه مسئولان شهرستان و استان بویژه استاندار کرمان بصورت جدی درخواست دارم در مسیر حمایت از شهرداری شهر شهید پرور دارالولایه جیرفت و از تصمیمات قانونی شورای اسلامی این شهر حمایت کنند.
شهردار جیرفت نیز در ادامه این آیین ضمن تشکر از حمایت های استاندار کرمان، سربازان گمنام امام زمان(عج)، شورای شهر و مردم دارالولایه گفت: دست استاندار کرمان را می بوسم و با تلاش و خدمت پاسخ اعتماد مسئولان و مردم را خواهم داد.
نعمت اله حسین زاده با بیان اینکه 20 فرزند شهید در شهرداری جیرفت مشغول به کار هستند، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره خود را خادم خانواده شهدا می دانند لذا ما هم در این مسیر گام بر می داریم.
وی بیان کرد: تامین و بهبود معیشت کارگران و پرسنل شهرداری و پیشرفت شهری از اولویت های مهم کاری است لذا در این زمینه با روحیه جهادی تلاش می کنیم.
محمدعلی امیرمحمودی رئیس شورای اسلامی شهر جیرفت نیز گفت: این شورا طبق تبصره یک ماده 71 که از مهمترین وظایف خود انتخاب شهردار است پس از جلسات متعدد با 12 گزینه سرانجام نعمت اله حسین زاده به عنوان گزینه نهایی انتخاب شد.
شورای شهر جیرفت در یکم شهریورماه سال جاری به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد و پس از بررسی 12 گزینه انتخاب شهردار در نهایت نعمت اله حسین زاده شامگاه جمعه 11 شهریورماه سال جاری با کسب رای اکثریت اعضای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی به عنوان شهردار جیرفت انتخاب شد.
نعمت اله حسین زاده شهردار جیرفت دارای مدرک کارشناسی ارشد عمران است که در سابقه مدیریتی خود چهار سال شهرداری عنبرآباد، هشت سال فعالیت در اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان و 2 سال فعالیت در بنیاد مسکن را دارد.
اعضای شورای شهر جیرفت در دوره های قبل 11 نفر بوده اند که امسال به هفت نفر کاهش پیدا کرد و یکهزار و 636 نفر در این شهرستان در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کردند که 54 نفر در شهر جیرفت و بقیه در روستاهای این شهرستان داوطلب شدند و از این تعداد 9 نفر زن و بقیه مرد بودند.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری بیست و نهم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار : هادی شفیعی مجاز** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7450/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.