به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی روز یکشنبه در آئین تقدیر از شهردار سابق و معرفی شهردار جدید کرمان افزود: اعضای شورای شهر که با انتخاب مستقیم مردم انتخاب می شوند، افرادی دردآشنا، تحصیل کرده و آشنا با مشکلات هستند و این شورا می تواند در کنار خود از ظرفیت های علمی استفاده کرده و با خرد جمعی راه را برای مدیریت و برنامه ریزی صحیح آماده کند.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی از استاندار کرمان به عنوان استاندار موفق کشور یاد کرد و گفت: با همکاری، هماهنگی و همراهی علیرضا رزم حسینی می توان فرصت های جدیدی را برای توسعه و عمران شهری خلق کرد.
وی خاطرنشان کرد: مسئولیت ها همیشه یک روزی به پایان می رسد و همیشه پایان یک مسئولیت آغاز مسئولیت دیگری است و مهم آن است که بدانیم هر فرد در دوران مسئولیت خود چگونه عمل کرده است.
وی ادامه داد: هر شهر با فرصت ها و تهدیدات مختلفی روبرو است و باید به فرصت ها توجه کرده و از آنها استفاده کرد و در کنار آن تهدیدها را نیز بررسی و رفع کرد.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان بر خلق فرصت های جدید و رفع تهدیدها تاکید و عنوان کرد: هر چه سمت ها کلان تر و بالاتر می رود مسئولیت آنها نیز سنگین تر می شود.
سید مهران عالم زاده بحرینی با امضای حکمش توسط وزیر کشور بطور رسمی از چهارشنبه 22 آذر سال جاری به عنوان شهردار کرمان منصوب شد.
در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر کرمان سید مهران عالم زاده بحرینی با 10 رای به عنوان شهردار انتخاب شده بود.
عالم زاده کارشناس ارشد معماری و پیش از این عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان بود.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7440/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.