به گزارش ایرنا، هدف از اجرای این طرح پاکسازی نقاط حاشیه شهر و حذف عناصر ناامنی بود که نمایشگاه دستاوردهای این طرح گویای تحقق اهداف والای آن است.
کارگاه های مشاوره ای و نصب بنرهای آموزشی در مناطق آسیب پذیر شهر کرمان از جمله برنامه های حاشیه ای طرح ارتقا امنیت در شهر کرمان بود.
این طرح در بخش پنهانی با اقدامات شناسایی و اطلاعاتی به مرحله اجرا در آمد و بعد از آن در مرحله آشکار به مدت 48 ساعت در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته گذشته اجرا شد.
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: پلیس مردمی است و نمی تواند بدون استفاده از ظرفیت های مردمی به اهداف خود دست پیدا کند.
سردار 'رضا بنی اسدی فر' روز شنبه در آیین اختتامیه طرح ارتقای امنیت در کرمان گفت: این طرح در راستای ارتقای امنیت عمومی با مشارکت دستگاه های مرتبط هر چند وقت یک بار اجرا می شود.
وی به دستگیری مجرمین، کشف اموال مسروقه و کشف انواع مواد مخدر به عنوان گوشه ای از اقدامات پلیس در طرح ارتقا امنیت اشاره کرد و گفت: این طرح در یک زمان محدود به مرحله اجرا در آمد.
سردار بنی سدی فر تصریح کرد: کشف هزار و 220 کیلوگرم انواع مواد مخدر، دستگیری 73 سارق، دستگیری 67 معتاد و خرده فروش مواد مخدر، کشف کالاهای قاچاق، کشف 180 دستگاه موتور سیکلت از جمله توفیقات این طرح است.
وی گفت: نصب بنرهای آموزشی در نقاط آسیب پذیر حاشیه شهر، انتشار اخبار و ساخت 2 فیلم کوتاه، برگزاری 14 کارگاه آموزشی در مناطق حاشیه نشین نیز از جمله اقدامات حوزه اجتماعی است.
طرح ارتقا امنیت اجتماعی هر چند یک بار به منظور افزایش امنیت اجتماعی در شهر کرمان برگزار می شود.
خبرنگار و انتشار دهنده: نجمه حسنی*
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.