سرهنگ نصرالله عباسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در بازرسی از یک منزل در رفسنجان چند دستگاه جعل مدارک و اسکناس به همراه مبالغی اسکناس 100 هزار ریالی و تعدادی ایران چک 500 هزار ریالی جعلی، اوراق هویتی جعلی، اموال مسروقه، مواد مخدر و غیره کشف شد.
وی اظهار کرد: بنا بر این گزارش شخصی در استان کرمان بویژه در شهرستان رفسنجان از مغازه داران اجناس مختلف تهیه و با پرداخت اسکناس تقلبی اقدام به کلاهبرداری می کرد.
سرهنگ عباسی ادامه داد: این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و کارشناسان اداره پلیس شهرستان رفسنجان با بررسی های فنی و کسب اطلاعات کامل تر عامل جعل را شناسایی و پس از اخذ مجوز قضایی، سه نفر از متهمان شامل 2 مرد و یک زن را در یکی از منازل شهرکهای رفسنجان دستگیر کردند.
وی بیان کرد: در بازرسی از این منزل چند دستگاه جعل مدارک و اسکناس به همراه مبالغی اسکناس 100 هزار ریالی و تعدادی ایران چک 500 هزار ریالی جعلی، اوراق هویتی جعلی، اموال مسروقه، مواد مخدر و غیره کشف شد.
وی با اشاره به اینکه متهمان به همراه وسایل و مدارک کشف شده به کلانتری 13 انتقال و پس از تشکیل پرونده برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی شهرستان انتقال یافتند خاطرنشان کرد: مال باختگان جهت شکایت به پلیس آگاهی مراجعه کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان با اشاره به اینکه معمولأ کلاهبرداران و جاعلان با تکثیر یک اسکناس به یک شماره سریال مبادرت به جعل می کنند از مردم خواست، چنانچه مبلغ زیادی اسکناس دریافت می کنید به شماره سریال اسکناس ها توجه کنید تا شبیه به هم نباشند و در صورت مشاهده چنین موردی سریعأ مراتب را به پلیس 110 گزارش کنید.
رفسنجان با جمعیت بالغ بر 3.11 هزار نفر در 110 کیلومتری مرکز کرمان قرار دارد.
خبرنگار: مریم رضایی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7433/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.