به گزارش ایرنا، محمد فرشاد روز شنبه در دیدار اعضای شورای شهر و شهردار کرمان با استاندار، افزود: پس از آنکه حکم عالم زاده به عنوان شهردار کرمان در وزارت کشور امضاء شد، از ما خواستند که به وزارت کشور برویم و در سفر به تهران، حکم وی را دریافت کردیم.
وی دیدگاه های توسعه ای استاندار کرمان را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: شهر کرمان به عنوان پیشانی استان و جنوبشرق کشور به شمار می رود.
فرشاد عنوان کرد: در سه ماه گذشته حدود 10 میلیارد تومان از تعهدات شهرداری پرداخت شده است و تلاش می شود تا عید نوروز پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان آزادی انجام شود.
وی گفت: تعریف پروژه های جدید متناسب با ظرفیت شهرداری و جذب سرمایه گذار برای اجرای پروژه ها انجام می شود تا توسعه متوازن کرمان رقم خورده و کرمان به عنوان قطب گردشگری و توسعه همه جانبه جنوبشرق تعریف شود.
فرشاد با تاکید بر اینکه بعد از زلزله بم نظارت جدی بر روند ساخت ساختمان ها انجام شد گفت: باید برای مناطق آسیب پذیر طرحی تهیه شود که با استفاده از امکانات دولتی و شهرداری بتوان این مناطق را ایمن سازی کرد.
وی افزود: در شورای شهر بر این اعتقاد هستیم که ما تسهیل کننده امور و هموار کننده راه برای تحقق برنامه های شهرداری هستیم و در این زمینه علائق سیاسی اعمال نمی شود و یکی از شواهد این امر آن است که شهردار کرمان به اتفاق آرا انتخاب و از سوی وزارت کشور نیز تائید شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر کرمان گفت: شورا و شهرداری باید هم راستا با مدیریت استان در مسیر توسعه به پیش روند.
** مشارکت شورا، شهرداری و استانداری موجب پیشرفت و توسعه متوازن می شود
شهردار جدید کرمان نیز گفت: برای خدمت واقعی به مردم نیاز به مشارکت همه شهروندان، مسئولان و نهادهای مربوطه داریم.
سید مهران عالم زاده افزود: مشارکت جدی شورا، شهرداری و استانداری در اجرای کارها موجب پیشرفت کارها و توسعه متوازن می شود.
وی ادامه داد: با وجود رکودی که در کشور حاکم است، فرصت ها و ظرفیت های بسیاری در استان کرمان نهفته است که با مشارکت مردم و مسئولان می توانیم کارهای خوبی انجام دهیم.
وی خاطرنشان کرد: توجه جدی به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی، محور بودن شهروندان به عنوان اصل حاکمیت پیاده، بحث های تخصصی شهروند مداری و تکریم ارباب رجوع از اولویت های کاری شهرداری کرمان است.
وی ادامه داد: شهرداری پیشانی خدمت رسانی دولت به شمار می رود و حساسیت ویژه ای در این حوزه وجود دارد و باید همه کمک کنیم که بهترین خدمات به مردم ارائه شود.
حسین چناریان، علی بهرامی، زهرا ایرانمنش، محمد فرشاد، رامین ارجمندکرمانی، محمدجواد کامیاب، معین زاده میرحسینی، منصور ایرانمنش، علی خدادای، علی اکبر مشرفی و ماه بانو معصوم زاده از سوی مردم به عنوان اعضای اصلی شورای شهر کرمان انتخاب شدند.
این نشست در محل دفتر استاندار کرمان برگزار شد.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7440/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.