هادی شهسوارپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بم ظرفیت ‌های زیادی در بخش های صنعتی، کشاورزی، گردشگری و آثار تاریخی دارد.
وی با اشاره به تبدیل اقدامات انجام شده در استان کرمان در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی به الگوی کشوری افزود: این طرح ها باید در تمام شهرستانهای استان به نحو شایسته ای اجرا شود.
وی با اشاره به اینکه از نخبگان شهرستان بم که ایده، طرح و فکر نو دارند حمایت خواهیم کرد اظهار کرد: توسعه این شهرستان با حضور و همراهی تمام اقشار مردم امکان پذیر است.
فرماندار همچنین ضمن تقدیر از زحمات فرماندار سابق بم خاطر نشان کرد: بی شک از تجربیات رضا اشک استفاده خواهم کرد و از وی می‌ خواهم تجربیات خود را در این حوزه در اختیار ما بگذارید و فرمانداری بم را در انجام هرچه بهتر امور یاری کند.
شهسوارپور با اشاره به اجرای خوب طرح مثلث توسعه اقتصادی در کرمان افزود: این استان در زمینه کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی وضعیت خوبی دارد و ما باید طرح های موجود را در این بخش تکمیل کنیم.
فرماندار بم افزود: از همه گروه ‌ها و جناح‌ های سیاسی بم با هر سلیقه ای می خواهیم در توسعه این شهرستان مشارکت کنند.
وی افزود: موضوع معیشت مردم در این خطه باید جدی گرفته شود و استفاده حداکثری از معین های اقتصادی منطقه و همچنین توسعه روستایی که موجب توسعه شهرها هم می شود باید مد نظر قرار گیرد.
وی با اشاره به ثبت قنوات، کویر لوت و چهار اثر ثبت جهانی در استان گفت: می طلبد ظرفیت گردشگری را در این منطقه رونق دهیم.
طی مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، 23 آذر سال جاری 'هادی شهسوارپور' به عنوان فرماندار جدید شهرستان بم معرفی و از خدمات رضا اشک فرماندار سابق این شهرستان تقدیر شد.
بم یکی از شهرهای استان کرمان است این شهرستان 195 کیلومتری شرق کرمان و در جنوب شرقی ایران قرار دارد.
ارگ تاریخی و شهر بم در صدر مراکز گردشگری استان کرمان و منطقه جنوبشرق کشور قرار گرفته و به قلب تپنده جذب مسافر و پایتخت گردشگری جنوبشرق تبدیل شده‌ است.
خبرنگار: بهرامی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.