به گزارش ایرنا بختیار مجاز شامگاه جمعه در جمع اصحاب رسانه منطقه جنوب کرمان افزود: تعدد و تکثر رسانه های جنوب استان کرمان کم نظیر است از این رو این منطقه می تواند قطب رسانه ای کشور باشد.
وی ادامه داد: باید از این ظرفیت و پتانسیل های جامعه رسانه جنوب کرمان در زمینه رشد و اعتلاء این منطقه استفاده کرد.
وی با تاکید بر اینکه انجام هر کاری در پرتو اتحاد و انسجام عملی انجام می شود اظهار کرد: اهالی رسانه باید در ایفای رسالت خطیر اطلاع رسانی و انعکاس مطالبات جامعه ید واحده، منسجم، خویشتن دار و منصف باشند.
رئیس خانه مطبوعات جنوب کرمان گفت: هیات مدیره خانه مطبوعات جنوب که انتخاب تک تک اهالی رسانه است همواره پاسخگوی سئوالات و ابهامات همکاران و آماده شنیدن پیشنهادات و انتقادات با هدف رشد و ارتقا خانه مطبوعات است.
وی اختلاف نظر و سلیقه را امری طبیعی دانست و بیان کرد: این مساله هرگز به معنای نبود اتحاد با یکدیگر نیست بلکه بستر فعالیت با دیدگاه های مختلف همیشه فراهم بوده و هست.
مجاز در پاسخ به برخی نقطه نظرات مدیران مسئول نشریات و پایگاه های خبری گفت: خانه مطبوعات به عنوان یک نهاد صنفی نه سیاسی که می تواند با انسجام خود در منطقه تحول ایجاد کند.
وی ادامه داد: این نهاد از اعتبارات دولتی برخوردار نیست و تامین منابع مالی آن معمولا از بخش خصوصی و مساعدت خیرین تامین می شود.
وی ضمن تاکید بر تقویت همدلی، همکاری و اتحاد خانه مطبوعات اظهار کرد: در برگزاری نمایشگاه های مطبوعات گذشته با وجود اطلاع رسانی های لازم، همکاری خوبی از سوی رسانه های جنوب انجام نشد که انتظار می رود از این پس به این مهم توجه بیشتری شود.
مدیر خانه مطبوعات جنوب کرمان در ادامه این نشست گفت: اردوی کیش و واگذاری تسهیلات مسکن در دست اقدام است که به محض حصول نتیجه اطلاع رسانی های لازم انجام خواهد شد.
حمید سعیدی افزود: اگر ساخت مجتمع رسانه ای جنوب کرمان عملی شود اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد که اتحاد و همدلی بیشتر رسانه ها را در پی خواهد داشت.
سعید سعیدی بازرس خانه مطبوعات جنوب کرمان نیز گفت: چاپ هر مطلب مستلزم رعایت همه جوانب آن است.
حجت الاسلام رضا فضیلتی مدیر مسئول پایگاه خبری عنبر نیوز و امام جمعه موقت عنبرآباد نیز همچنین در این نشست با تاکید بر وحدت و همدلی رسانه ها گفت: اقدام خانه مطبوعات جنوب استان در تشکیل این نشست ها قابل تحسین است.
خانه مطبوعات جنوب کرمان هفت شهرستان این منطقه را تحت پوشش دارد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشاردهنده: نجمه حسنی*
7450/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.