علی عسکری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آتش سوزی در دانشگاه باهنر خسارت جانی نداشت و ماموران آتش نشانی هم اکنون در حال برآورد علت حادثه و میزان خسارت هستند.
وی اظهار کرد: فردی ساعت 15 و 30 دقیقه عصر امروز با سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان تماس گرفت و از آتش سوزی انبار پشم شیشه در دانشگاه شهید باهنر کرمان خبر داد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان ادامه داد: بلافاصله پس از اعلام این آتش سوزی، 2 خودرو اطفای حریق از 2 ایستگاه آتش نشانی به سرعت خود را به محل حادثه رساندند و آتش اطفا و از سرایت آن به دیگر نقاط جلوگیری شد.
وی گفت: علت این حریق در دست بررسی است.
** اطفای حریق یک خودرو در محور هفت باغ علوی کرمان
وی همچنین از اطفاء حریق یک دستگاه خودرو سواری در محور هفت باغ علوی در روز پنجشنبه خبر داد و گفت: بلافاصله 2 دستگاه خودرو اطفاء حریق و امداد نجات از 2 ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند و آتش را مهار و اطفا کردند.
عسکری با بیان اینکه آتش نشانان طی تماس تلفنی ساعت 13 و 45 دقیقه امروز با سامانه 125 این سازمان از آتش سوزی این خودرو مطلع شدند افزود: این حادثه نیز تلفات جانی نداشته است.
این خودرو در محور هفت باغ علوی بعد از برخورد با گاردریل دچار حریق گسترده شده بود که به سرعت بوسیله پرسنل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در محل اطفا شد.
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی زیر مجموعه شهرداری کرمان است و به عنوان متولی وظیفه اطفای حریف و عملیات امداد و نجات درون این شهر را بر عهده دارد.
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان دارای 10 ایستگاه آتش نشانی در شهر کرمان است.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7420/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.