به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس کرمان، سردار رضا بنی اسدی فر افزود: در راستای مبارزه بی وقفه با قاچاقچیان مواد مخدر که سلامت جامعه را با خطر مواجه می کنند، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دپوی مقدار قابل توجهی مواد مخدر در شهر کرمان مطلع شدند و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی ادامه داد: ماموران با هماهنگی مقام قضایی وارد محل مورد نظر شدند و در بازرسی از آن، 725 کیلو و 100 گرم تریاک را کشف و چهار خودرو را در محل توقیف کردند.
فرمانده انتظامی استان کرمان اظهارکرد: در این رابطه چهار قاچاقچی دستگیر، یک قبضه سلاح غیر مجاز و مقادیری مهمات کشف و همراه متهمان به مراجع قضایی تحویل داده شد.
وی با اشاره به عملیات دیگری که توسط پلیس شهرستان فاریاب انجام گرفت گفت: ماموران این شهرستان پس از اطلاع از دپوی مواد مخدر در روستای پشموکی فاریاب و شناسایی محل مورد نظر، با هماهنگی مقام قضایی وارد منزل قاچاقچی شدند و در بازرسی از آن 210 کیلو و 800 گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و یک نفر قاچاقچی را در این زمینه دستگیر کردند.
سردار بنی اسدی فر گفت: در مجموع این 2 عملیات هزار و 335 کیلو و 900 گرم مواد مخدر، یک قبضه سلاح غیر مجاز و چهار دستگاه خودرو کشف و پنج قاچاقچی دستگیر شدند.
استان کرمان به دلیل قرار گرفتن در جغرافیای شرق کشور و همجواری با استان های مرزی به عنوان کریدور قاچاق مواد مخدر به شمار می رود و در زمینه مبارزه با قاچاق مواد مخدر، هزینه های انسانی و مادی بسیار زیادی به این استان تحمیل شده است.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7440/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.