به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری کرمان، سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و علیرضا رزم حسینی صبح چهارشنبه مصادف با میلاد فرخنده پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) با حضور در منزل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، با وی در فضایی صمیمی دیدار و گفت و گو کردند.
** تاریخ جنگ هرگز مجاهدت های آیت الله جعفری را فراموش نمی‌ کند
فرمانده سپاه قدس با قدردانی از چهار دهه خدمت و فعالیت آیت الله جعفری در جایگاه نمایندگی ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: آیت الله جعفری طی چهار دهه گذشته مشی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را در پیش گرفت و وحدت و آرامش را در استان کرمان برقرار کرد.
سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی افزود: تاریخ جنگ هرگز در حافظه خود فراموش نمی ‌کند که در یکی از محروم ‌ترین مناطق جغرافیایی کشورمان با محوریت آیت الله جعفری گلستانی مطبوع برای تربیت انسان‌ ها و شمشیری برنده و خالص برای دفاع از کشور و ملت به نام لشکر ثارالله بنیانگذاری شد.
وی با اشاره به اینکه آیت الله جعفری در طول عمر ارزشمند خود بویژه پس از پیروزی انقلاب‌، آسایش خود را فدای آرامش مردم کرد یادآورشد: آیت ‌الله جعفری برای کرمانیان منشاء مباهات است، استاد اخلاقی که صداقت و پاکی برجسته ‌ترین مشخصه شخصیت اوست، مردی بزرگ که بزرگی و طهارت را از اجداد طاهرین‌ اش به ارث برده است.
** آیت الله جعفری معتمد و پناهگاه مردم کرمان است
استاندار کرمان نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه رفتار خاص آیت الله جعفری موجبات پیشرفت استان کرمان را پس از پیروزی انقلاب اسلامی فراهم کرده است تصریح کرد: پاکدستی و سلامت اقتصادی آیت الله جعفری الگویی است برای همه دولت مردان و همه کسانی که مسئولیتی دارد.
علیرضا رزم حسینی، صداقت، سادگی و هوشمندی آیت الله جعفری را نمونه فاخر و الگوی ارزشمندی برای نسل جوان دانست و خاطرنشان کرد: منش رفتاری این عالم بزرگوار موجب این همه محبوبیت شده لذا همچنان از حضور ارزشمند آیت الله جعفری به عنوان ناصح، بزرگتر، معتمد و پناهگاه مردم بهره خواهیم برد.
** معارفه امام جمعه جدید کرمان با حضور آیت الله محمدی گلپایگانی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این دیدار ضمن تبریک این عید فرخنده گفت: پیامبر اسلام منادی وحدت در میان امت اسلامی است و نقطه مشترک همه مسلمانان به حساب می آید و باید این مهم را در رفع نفاق ها مدنظر داشت.
آیت الله سید یحیی جعفری با تاکید بر اینکه دشمنان همواره برای ضربه زدن به اسلام بر تفرقه افکنی و ایجاد اختلاف پافشاری می کنند افزود: هجوم همه جانبه و سنگین استکبار و دشمنان اسلام و مسلمانان ضرورت وحدت اسلامی را بیش از پیش نمایان کرده است.
وی در ادامه به استعفای خود اشاره کرد و یادآورشد: به دلیل کهولت سن استعفای خود را نوشتم و معتقد بودم که این سمت به یک فرد جوانی داده شود لذا امام جمعه جدید کرمان روز پنجشنبه با حضور آیت الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری معرفی می‌ شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان به دلیل کهولت سن از سمت خود استعفا کرده است.
وی بیش از سه دهه در این سمت در کرمان مشغول به فعالیت است.
خبرنگار و انتشار دهنده: نجمه حسنی*
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.