به گزارش ایرنا، سید عزت‌ الله ضرغامی روز یکشنبه در آیین اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ ای ابوذر افزود: برخی آسیب ها همچون دوگانه عمل کردن و عوام‌ فریبی در سالهای اخیر دیده شده به ‌گونه‌ ای که ما به نحو دیگری زندگی می‌ کنیم و به شکل دیگری خود را در جامعه نشان می ‌دهیم.
عضو شورای عالی فضای مجازی کشور تصریح کرد: اگر اصحاب رسانه به آنچه بپردازند که به آن اعتقاد ندارند و آن را به شخص دیگری واگذار کنند، اعتبار بیشتری پیدا می ‌کنند.
وی گفت: نگاه حزبی و جناحی خاص در برخی مطالب و نقدها نمایان است و هر زمان یک جریان، کار خوب جریان مخالف را ترغیب و تشویق و ایراد و مشکل جریان خود را نقد کرد، ما به هدف رسانه ‌ای خود نزدیک شده‌ ایم، اما امروز بیش از 90 درصد رسانه ‌ها اینچنین نیستند.
ضرغامی با انتقاد مجدد از رویکرد دوگانه برخی افراد افزود: اگر من از یک فیلم خوشم بیاید با وجود تمام انتقادهایی که به تهیه کننده آن فیلم دارم، نمی‌ توانم، بگویم، این فیلم را دوست ندارم و بر روی من تأثیر نگذاشته است.
عضو شورای عالی فضای مجازی کشور گفت: فردی که وارد فضای رسانه، هدایتگری، ارشاد و پیام‌ رسانی می‌ شود باید خودسازی کند تا از کار خسته و ناامید نشود.
وی ادامه داد: افرادی که تصور می‌ کنند، زود در کار رسانه خسته می ‌شوند و کار را در میانه راه رها می‌ کنند، باید کار رسانه را کنار بگذارند، رسانه شغل نیست، بلکه عشق است و اهالی رسانه، عاشق هستند، زیرا کار خبرنگاری سختی زیادی دارد.
وی همچنین گفت: جشنواره ابوذر برنامه خوبی‌ است که بسیج رسانه در سراسر کشور برگزار کرده است.
وی تاکید کرد: رسانه ها در گذشته به عنوان پیام ‌رسان مطرح بودند و امروز به یک سبک زندگی جدید تبدیل شده و ما همه کارهای خود را در بستر فضای مجازی آن انجام می‌ دهیم.
آیین اختتامیه دومین جشنواره رسانه ‌ای ابوذر صبح امروز (یکشنبه) امروز در سالن بسطامی پارک مادر برگزار شد.
400 اثر از 100 نفر از اهالی رسانه استان کرمان به دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال شده است.
نجمه حسنی دبیر و خبرنگار ایرنا رتبه دوم بخش گزارش این جشنواره را از آن خود کرد.
خبرنگار و انتشار دهنده: نجمه حسنی*
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.