خلیل همایی راد شبانگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دقایقی قبل مدیر یکی از کانالهای تلگرامی که در مطلبی جعلی اقدام به شایعه پراکنی در زمینه احتمال زلزله مهیب به نقل از مراجع برون مرزی کرده بود توسط پلیس فتای استان کرمان شناسایی و به دادگاه احضار شد.
وی ادامه داد: مدیر این کانال تلگرامی به دلیل شایعه پراکنی در زمینه احتمال وقوع زلزله مهیب به نقل از مراجع برون مرزی توسط پلیس فتای استان کرمان شناسایی و به دستور دادستانی به اتهام نشر اکاذیب منجر به تشویش اذهان عمومی به دادگاه احضار شد.
همایی راد اظهار کرد: نهادهای امنیتی و قضایی استان کرمان بنا به تصویب شورای تامین ضمن رصد فضای مجازی با هرگونه شایعه پراکنی که موجب ایجاد نا امنی روانی در مردم شود قاطعانه برخورد خواهد کرد.
مدیرکل امنیتی و انتظامی استان کرمان تصریح کرد: پیرو توصیه های قبلی از مخاطبان شبکه های اجتماعی درخواست می شود به شایعات بی اساس توجه نکرده و از بازنشر اخبار جعلی و ناموثق اجتناب کنند.
با وجود اینکه پس لرزه های زمین لرزه صبح امروز هجدک ادامه دارد، مسئولان مربوطه و ستاد مدیریت بحران استان آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی را دارند.
زلزله ای به بزرگی 6.1 ریشتر، هجدک کرمان را در ساعت 6 صبح امروز (جمعه) لرزاند.
تاکنون بیش از 70 پس لرزه هجدک را لرزانده است.
هجدک شهری است در استان کرمان در جنوب شرقی ایران، این شهر در شهرستان راور قرار گرفته‌ است.
راور در 140 کیلومتری شهر کرمان قرار دارد.
خبرنگار و انتشار دهنده: نجمه حسنی*
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.