سرهنگ رضا فیروزبخت شبانگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از چندین ماه فعالیت اطلاعاتی پیچیده و استفاده از منابع و بانکهای اطلاعاتی، شرور مسلح قاچاقچی شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد.
وی ادامه داد: این شرور شامگاه گذشته توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر رودبارجنوب با همکاری یگان تکاوری 115 امام جواد (ع) زهکلوت و همچنین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کهنوج در شهرستان دلگان دستگیر و تعداد 2 قبضه سلاح غیرمجاز و یک دستگاه خودرو از وی کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی رودبارجنوب خاطرنشان کرد: این شرور و سوداگر مرگ که حمل و نگهداری و درگیری مسلحانه با پلیس را در کارنامه خود داشت، در آخرین اقدام خود در جریان درگیری مسلحانه با پلیس، منجر به مجروحیت چهار نفر از سبزپوشان عرصه نظم و امنیت شده بود.
وی با بیان اینکه خبر دستگیری شرور مسلح موجب خوشحالی مردم رودبار جنوب شده است اظهار کرد: پلیس با عزمی راسخ و با تمام توان اجازه جولان دادن به مخلین نظم و امنیت را نخواهد داد.
سرهنگ فیروزبخت گفت: مشارکت مردم در زمینه همکاری با پلیس کمک بیشتری به برقراری امنیت می کند لذا مردم در این زمینه گزارش های خود را به سامانه 110 اعلام کنند.
رودبارجنوب یکی از هفت شهرستان جنوب کرمان در فاصله 330 کیلومتری مرکز این استان قرار دارد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشاردهنده: نجمه حسنی*
7450/ 3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.