مسعود جمیلی کرمانی از هزینه 35 هزار میلیون ریالی برای ساخت 28 غرفه برای استقرار شرکتهای حمل و نقلی در پایانه بار جیرفت خبر داد و افزود: این پایانه در زمینی به مساحت سه هزار و 500 متر مربع و با زیربنای 2 هزار متر مربع احداث شده است.
وی اظهار کرد: ساماندهی زیرساختهای حمل و نقل ریلی کمک قابل توجهی به روند بهتر حمل و نقل کالا و در جنوب استان که بیشترین محصول قابل حمل محصولات کشاورزی را دارد، خواهد کرد.
وی با تقدیر از اقدام جدی معاونت فنی و اجرایی و کارشناسان فنی این حوزه برای ساخت غرفه ها خاطرنشان کرد: تمام تلاش مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان بر این است تا خدمات ارزشمند و ماندگاری را در این 2 حوزه انجام دهد.
جمیلی با بیان اینکه ساخت این غرفه ها در محل پایانه بار زمینه ساز بهتر خدمات دهی به رانندگان ناوگان حمل و نقل جاده ای است افزود: با ایجاد جاده سلامت و فراهم کردن وسایل ورزشی در حاشیه غرفه های فاز 2 و محوطه سازی مناسب، امکان استراحت و ورزش کردن رانندگان در این مکان فراهم شده است.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7450/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.