به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری کرمان، نشست شورای سیاست گذاری نکوداشت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی بعد از ظهر روز گذشته به ریاست استاندار کرمان و مشارکت جمعی از نخبگان این استان در تهران برگزار شد.
در این نشست که با حضور محسن هاشمی فرزند مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و جمعی از نخبگان کرمانی از جمله حجت الاسلام دعاگویی، حجت الاسلام انصاریان، باهنر، سید حسین مرعشی و محسن جلال پور همراه بود، پیرامون برگزاری آیین نکوداشت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در سالروز وفات وی در کرمان، بحث و بررسی های لازم انجام شد.
بر اساس این گزارش، مقرر شد مراسمی در 2 بخش صبح و بعد از ظهر با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در روز شنبه 16 دی ماه سالجاری در کرمان برگزار شود.
مراسم صبح روز 16 دی ماه مراسمی علمی و دانشگاهی پیرامون شخصیت علمی مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و آثار آموزشی و تربیتی ایشان خواهد بود که در دانشگاه فرهنگیان کرمان با حضور خانواده آن مرحوم برگزار می شود.
آیین عصر نیز که مراسمی مردمی خواهد بود با حضور خانواده مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در حسینیه ثارالله کرمان برگزار می شود.
ضمن اینکه سخنران ویژه مراسم های یاد شده حجت الاسلام ناطق نوری خواهد بود.
در مراسم عصر روز 16 دی ماه که قرار است در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شود، نمایشگاه عکسی از زندگی آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز برپا خواهد شد.
همچنین تعدادی از کتاب های مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و آثاری که در خصوص این شخصیت بزرگ منتشر شده است به شرکت کنندگان در مراسم اهدا می شود.
گفتنی است طی مراسمی از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری کرمان از یادمان مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و توسط اداره کل پست استان نیز از تمبر یادبود آن مرحوم در روز 16 دی ماه رونمایی خواهد شد.
خبرنگار و انتشار دهنده: نجمه حسنی*
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.