محمد جهانشاهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جهت بهره برداری بیشتر از بازار گردشگری کشورهای اروپایی، آشناسازی 15مدیر تورگردان شرکت های مسافرتی اسپانیایی زبان نسبت به جاذبه ها و خدمات گردشگری این استان در دستور کار قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: با همکاری شرکت هلدینگ گردشگری مارکوپولو و هواپیمایی ترکیش، مدیران تورگردان شرکت های مسافرتی اسپانیایی زبان مورخ 21 آبان ماه جاری به کرمان سفر خواهند کرد.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: هدف از اجرای این ویژه برنامه (Fam tour) افزایش تورهای اروپایی از بازار گردشگری جنوب این قاره است.
وی با اشاره به اینکه ماه اگوست (مردادماه) به واسطه تعطیلات تابستانی بهترین فرصت برای جذب گردشگران جنوب اروپا به ایران است تصریح کرد: گردشگران اسپانیایی از جمله گردشگرانی هستند که علاقمندی زیادی به جاذبه های گردشگری کشور ایران دارند.
وی تاکید کرد: ماههای فروردین، اردیبهشت، مهر و آبان ماههای پیک سفر در استان کرمان می باشند که با اجرای این دست از برنامه ها می توان در سایر ماههای سال نیز تورهای گردشگری را به مقصد ایران و کرمان برنامه ریزی کرد.
20 هزار نفر گردشگر خارجی در 6 ماه ابتدای سال جاری به استان کرمان سفر کرده و از جاذبه های تاریخی و طبیعی آن دیدن کرده اند .
استان کرمان با پنج اثر ثبت جهانی، 700 اثر ثبت ملی و حدود هفت هزار اثر تاریخی از مقاصد مهم گردشگری کشور به شمار می رود.
خبرنگار:داود رجبی بهجت** انتشار : بهنام احمدی *
7437/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.