به گزارش ایرنا حجت الاسلام عباس رمضانی پور روز شنبه 13 آبان ماه در جمع راهپیمایان در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: امروز هیچ شکافی میان سه قوه و دستگاههای کشور و مردم مشاهده نمی شود و همه همراه و همدل هستند و همواره شعار مرگ بر امریکا را در خود نهادینه کردند و این شعار به صورت یک فرهنگ درآمده است.
وی افزود: امروزه ملت بزرگ ایران اسلامی جواب یاوه گویی های رئیس جمهوری را اعلام کرد که ما یک ملت انقلابی هستیم و روی پای خود ایستاده ایم.
وی با اشاره به اینکه امروز روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز حضور دهها میلیونی ملت بصیر ایران اسلامی است بیان کرد: آمریکا ملت صلح جوی انقلاب اسلامی را تروریست خواند ،ملتی که هزاران سال ریشه و قدمت دارد و آن را مقایسه کرد با کشور خودش که سابقه ای ندارد.
رمضانی پور ادامه داد: ملت ایران مهربانی و شجاعتش از مکتب رسول اکرم (ص) گرفته است که با اخلاق کریمانه اش اسلام را گسترش داد حال آمریکای خبیث و جنایتکار این ملت را با ملتهای خشونت طلب و بی اصالت هم سنگ خواند.
وی با اشاره به اینکه سه واقعه مهم دست به دست هم داد تا روز مبارزه با استکبار جهانی شکل بگیرد خاطرنشان کرد: تصویب قانون کاپیتولاسیون و اعتراض شدید امام (ره) و تبعید ایشان به ترکیه، کشتار دانش ‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا 13 آبان را به یوم‌الله فراموش ‌نشدنی تبدیل کرد.
رمضانی ‌پور افزود: 13 آبان سال 58 دانشجویان پیرو خط امام(ره) از در و دیوار لانه جاسوسی آمریکا بالا رفتند و این لانه جاسوسی را به تسخیر درآوردند و بسیاری از اسنادی که نشان می‌داد آمریکا در کشورمان چه کارهایی می ‌کند و دولت موقت هم به کشور خیانت می ‌کند را کشف کردند.
وی با اشاره به ویژگی‌های استکبار آن را منفعت‌طلب، دارای روحیه جهان‌خوار، متجاوز به حقوق دیگر و اهل خیانت و تجاوز خواند و گفت: دنیای استکبار همواره به عقب ‌ماندگی کشورهای مستضعف فکر می ‌کند و برای رسیدن به این هدفش از هیچ راهی غافل نمی‌ شود.
خبرنگار:مریم رضایی** انتشار : بهنام احمدی *
7433/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.