به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه های نماز این هفته سیرجان با تاکید بر حضور همه مردم در مراسم راهپیمایی 13 آبان افزود : این روز به دل های مومنان قوت بخشید و شهامت و شجاعت و دلیری را به همه مسلمانان جهان آموخت و پیام این روزایستادگی و مقاومت در مقابل استکباراست که نباید فراموش شود.
وی ضمن اشاره به توطئه ها و دشمنی های کاخ نشینان آمریکا علیه ملت ایران گفت : کسانی که فکر می کنند کنار آمدن با آمریکا مشکلات را حل می کند سخت در اشتباهند و به یقین این را هم میدانند که آمریکا همیشه با بدعهدی های خود قابل اعتماد نبوده و دشمنی خود را به ملت ایران و نظام اسلامی ثابت کرده و این تهدیدها و فشارهای امروزه هم به خاطر گرفتن امتیاز است.
امام جمعه سیرجان ایستادگی و مقاومت را بهترین راه پیروزی برهمه دشمنی ها عنوان کرد و گفت : قدرت پوشالی آمریکا در منطقه شکست خورد و همه ابزارهای تبلیغی و عملیاتی او در سوریه ، عراق و یمن به هم ریخت و تروریست هایی که با هدف حاکمیت آمریکا در منطقه قدرت گفته بودند از بین رفت پس همه مسلمانان و ملت ایران می دانند راه شکست هر مستکبر و ظالم ایستادگی و مقاومت است.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع دانش آموزان بسیجی گفت : جوانان دهه 80 ما همانند جوانان اول انقلاب هستند وشدت و سرعت تهاجم فرهنگی دشمن هم برای تخریب و جدا کردن جوانان از نظام اسلامی است که با ترویج فحشا و مواد مخدر می خواهند به آنها ضربه بزنند که با دشمن شناسی توطئه شان را خنثی می کنندو همان جونان برومندی هستند که امروز مقابل استکبار ایستاده و می ایستند.
حجت الاسلام حسینی به اربعین و پیاده روی در کربلا و نجف پرداخت و گفت : اولین کسی که به پیاده روی در اربعین اقدام کرد جابر و عطیه و سپس کاروان اهل البیت امام حسین بودند و این مراسم سرنوشت ساز اقتدار و همبستگی مسلمانان و شیعیان را می رساند که در زمان صدام ملعون ممانعت شد و امروز رزمایشی بزرگ است که دشمنان اسلام را می ترساند.
وی به پیاده روی 50 هزار نفری مردم سیرجان در روز اربعین در مسیرسیرجان تا امامزاده علی پرداخت و گفت : طی مسیر بیش از 10کیلومتر که مردم حرکتی خود جوش را دارند نشان دهنده اخلاص و ارادت مردمی است که نتوانستند در کربلا و نجف حاضر شوند و امروز در سیرجان همراهی میکنند و به یاد کاروان دلسوختگان کربلا هستند.
امام جمعه سیرجان با قدردانی از سربازان گمنام امام زمان در شناسایی و دستگیری فردی که با اغفال دشمنان نظام اسلامی در شبکه های مجازی گول خورد و اقدام به هتک حرمت مسجد روستای شریف آباد کرد گفت : دشمنان بدانند که کوچکترین حرکت آنها با اشراف کامل اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان روبروست.
وی به مناسبت های مختلف از جمله روز فرهنگ عمومی اشاره کرد و گفت : حرکت به سمت فرهنگ اسلام ناب محمدی نیاز همیشگی جامعه است و باید تلاش در این مسیر موجب پرهیز از فرهنگ غرب شود .
خبرنگار : محمد ایران نژاد ** انتشار : بهنام احمدی *
7435/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.