محمدحسن کردستانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اراضی ملی رفع تصرف شده قلعه گنج در محدوده دهستان رمشک واقع هستند که چندی پیش توسط افراد سودجو به تصرف درآمده بود.
وی خاطرنشان کرد: پاسگاه‌ ویژه حفاظت از منابع طبیعی شهرستان قلعه‌ گنج با همکاری پاسگاه انتظامی رمشک اراضی ملی را از چنگال متصرفان خارج کرد و به دولت باز گرداند.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان با تأکید بر برخورد جدی با هرگونه زمین‌ خواری و تخریب منابع طبیعی اظهار کرد: تصرف عدوانی اراضی ملی و سودجویی افراد فرصت‎ طلب که جنگلها، مراتع و اراضی ملی را تصرف و تخریب می کنند با واکنش قاطع یگان حفاظت منابع طبیعی مواجه می ‌شود.
وی با بیان اینکه با همکاری مردم و همیاران طبیعت تعدی به اراضی متعلق به دولت به طور قطع کاهش می‌ یابد تصریح کرد: برخورد مأموران یگان حفاظت از منابع طبیعی با دانه ‌درشت‌ها در اولویت کار قرار گرفته و با جدیت هر چه بیشتر دنبال می‌ شود.
کردستانی گفت: شماره تماس 1504 کد امداد جنگل و مرتع فرماندهی یگان حفاظت همواره آماده دریافت گزارشها و اخبار مردمی در زمینه آتش‌ سوزی عرصه‌ های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی و قاچاق گیاهان دارویی است تا از ورود خسارت‎ های جبران‌ ناپذیر به عرصه ‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.
شهرستان قلعه گنج در فاصله 420 کیلومتری جنوب مرکز کرمان قرار دارد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشاردهنده: نجمه حسنی*
7450/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.