بختیار مجاز روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح راه اندازی کارگروه اطلاع رسانی شمال و جنوب توسط استاندار کرمان توسط 2 خانه مطبوعات استان کرمان بررسی شود زیرا این مساله تخصصی، در حوزه کاری این 2 نهاد است.
وی تصریح کرد: با توجه به پیگیری امور مشترکی که با هماهنگی خانه مطبوعات شمال و جنوب استان کرمان باید مورد بررسی قرار گیرد این طرح استاندار هم یکی از موارد قابل بررسی در این نشست مشترک است.
وی ادامه داد: ابعاد مختلف طرح راه اندازی کارگروه اطلاع رسانی شمال و جنوب در نشست مشترک 2 خانه مطبوعات بررسی می شود تا شاهد خروجی مطلوبی از این طرح باشیم.
وی خاطرنشان کرد: از ابتدای استقلال خانه مطبوعات جنوب کرمان تاکنون هیچ نشست مشترکی با خانه مطبوعات شمال برگزار نشده است.
رئیس خانه مطبوعات جنوب استان کرمان ادامه داد: با برگزاری نشست میان 2 خانه مسایل و مشکلات بررسی می شود لذا این نشست کمک خوبی برای پیشبرد اهداف و رفع مشکلات 2 خانه مطبوعات شمال و جنوب استان است.
طرح راه اندازی کارگروه اطلاع رسانی شمال و جنوب توسط استاندار در بازدید از غرفه خانه مطبوعات جنوب استان کرمان در نمایشگاه مطبوعات کشور مطرح شد.
خانه مطبوعات جنوب استان کرمان سال 1394 راه اندازی شد و بطور مستقل از شمال استان هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبار جنوب، کهنوج، قلعه گنج و منوجان را زیر پوشش دارد.
خبرنگار: هادی شفییعی مجاز ** انتشاردهنده: نجمه حسنی*
7450/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.