به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی در حاشیه بازدید از غرفه های مطبوعات استان کرمان در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در تهران رزم حسینی افزود: راه اندازی کارگروه اطلاع رسانی می تواند با استفاده از ظرفیت و پتانسیل رسانه های محلی و سراسری استان در زمینه اطلاع رسانی دقیق و شفاف پیوست های فرهنگی پروژه های اقتصاد مقاومتی و مثلث توسعه اقتصادی تاثیرگذار باشد.
بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات ‏در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) از پنجم تا 12 آبان ماه سال جاری در حال برگزاری و همه روزه از ساعت 9 و 30 دقیقه تا 20 و 30 دقیقه دایر و میزبان علاقمندان است.
امسال حدود 600 رسانه در 10 گروه اصلی و پنج گروه فرعی در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات حضور دارند و این دوره از نمایشگاه در مساحتی بالغ بر 13 هزار متر مربع برگزار می ‌شود.
در نمایشگاه امسال 100 ماهنامه، 54 هفته‌ نامه، 30 دو هفته ‌نامه، 20 دو ماهنامه، 52 فصلنامه، بیش از 115 رسانه برخط (خبرگزاری و پایگاه خبری)، 70 رسانه غیرسراسری (محلی، منطقه‌ ای و استانی) و بیش از 60 روزنامه و موسسه مطبوعاتی حضور دارند.
همچنین بیش از 80 رسانه در گروه سیاسی و اقتصادی، 80 رسانه فرهنگی و هنری، بیش از 80 غرفه در گروه تخصصی، 30 غرفه در گروه خانواده و 20 غرفه در گروه دین و اندیشه نمایشگاه مطبوعات امسال حضور دارند.
علاوه بر ادارات کل ارشاد استانها و برخی خانه ‌های مطبوعات استانی بیش از 55 رسانه استانی، منطقه‌ ای و محلی در مساحتی حدود هزار مترمربع در نمایشگاه حضور دارند.
امسال میهمانان خارجی از جمله روزنامه نگاران بین المللی نیز در نمایشگاه حضور دارند که با هدف معرفی رسانه های متبوعشان و گسترش تعاملات رسانه ای با رسانه های جمهوری اسلامی ایران در این نشست ها حضور پیدا خواهند کرد.
استاندار کرمان به اتفاق مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری کرمان، مدیرکل حوزه استاندار و مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با حضور در مصلی امام خمینی (ره) از غرفه های مطبوعات و رسانه های استان کرمان بازدید کرد.
بازدید از غرفه روزنامه سراسری اطلاعات و پاسخگویی به سئوالات خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس از حاشیه های بازدید استاندار کرمان از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در پایتخت بود.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان کرمان در حاشیه این بازدید ضمن دیدار و گفتگو با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات شمال و جنوب استان در محل نمایشگاه، از راه اندازی کارگروه اطلاع رسانی به صورت اشتراکی بین خانه مطبوعات شمال و جنوب استان در آینده ای نزدیک خبر داد.
خبرنگار و انتشار دهنده: نجمه حسنی
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.