سجاد افشارمنش روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران نیروی انتظامی قلعه گنج طی درگیری و عملیات 2 ساعته در ارتفاعات قلعه گنج - منوجان - بشاگرد با سوداگران مرگ 52 کیلوگرم هروئین، 478 کیلوگرم تریاک، سه قبضه سلاح جنگی و شکاری، مقادیری مهمات و 11 دستگاه موتورسیکلت را کشف و ضبط کردند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج ادامه داد: در این درگیری هفت نفر از قاچاقچیان دستگیر شدند که هم اکنون در حال بازجویی قرار دارند.
وی بیان کرد: طی این عملیات ماموران انتظامی قلعه گنج با پایش‌ های دقیق و تخصصی و اشراف اطلاعاتی اعضای یک باند مسلح از حاملان مواد مخدر را که از مناطق سخت گذر دهستان مارز به صورت مسلحانه و با استفاده از 11 دستگاه موتورسیکلت اقدام به جابه جایی مواد مخدر به استان هرمزگان و شهرستان میناب می کردند را شناسایی و دستگیر کردند.
افشارمنش تصریح کرد: به دلیل موقعیت خاص منطقه‌ای و همجواری با استان سیستان و بلوچستان و در راستای مبارزه با پدیده خانمان سوز مواد مخدر، قاچاقچیان مواد مخدر در این شهرستان به طور مداوم مورد رصد و پایش قرار می‌ گیرند.
وی گفت: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی شهرستان قلعه گنج با اشراف اطلاعاتی و حضور خود در تمام نقاط شهرستان پهناور اجازه نمی‌ دهند قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه‌ ای از شهرستان احساس امنیت و آرامش کنند.
مرکز شهرستان قلعه گنج در 420 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگاران: ادیب حیدری و هادی شفیعی مجاز ** انتشاردهنده: نجمه حسنی*
7450/9875/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.