* کشف 788 کیلوگرم تریاک در کهنوج و دستگیری هفت متهم
سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از کشف 788 کیلوگرم تریاک طی 2 عملیات جداگانه در این شهرستان خبر داد و افزود: در این رابط هفت متهم دستگیر شدند.
مجید سیمی با اعلام اینکه پرونده در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کهنوج در حال رسیدگی است گفت: هفت متهم دستگیر شده با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده اند.
وی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در عملیات اول ماموران یگان تکاوری امام رضا (ع) طی یک تعقیب و گریز مسلحانه موفق به توقیف یک دستگاه خودرو پژو 405 حامل 35 کیسه مواد مخدر از نوع تریاک به وزن 353 کیلو و 210 گرم تریاک شدند.
این مقام قضایی اعلام کرد: در دومین عملیات طی یک اقدام مشترک از سوی مامورین مبارزه با موادمخدر شهرستان های کهنوج، عنبرآباد و رودبارجنوب با هماهنگی مقام قضایی سه دستگاه خودرو توقیف و در مجموع 43 بسته مواد مخدر از نوع تریاک به وزن 435 کیلوگرم کشف و ضبط شد.
**توقف محموله 400 کیلوگرمی مواد مخدر در محور منوجان - میناب
سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان منوجان از توقف محموله 400 کیلوگرمی مواد مخدر در محور منوجان به میناب خبر داد.
امید رضایی اظهار کرد: شامگاه گذشته طی یک تعقیب گریز مسلحانه از سوی ماموران انتظامی منوجان، با دستور قضایی، یک دستگاه خودروی (ام، وی، ام) حامل 400 کیلوگرم تریاک متوقف می شود.
وی عنوان کرد: متهم دستگیر شده بعد از بازجویی های اولیه و تفهیم اتهام با قرار بازداشت موقت به زندان معرفی می شود و تحقیقات در این خصوص با جدیت ادامه دارد.
**کشف 747 کیلوگرم تریاک در بافت، ارزوئیه و رابر
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت از کشف 747 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک طی چند روز گذشته در شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه خبر داد.
خدابخش روح الامینی اظهار کرد: پس از انجام یکسری اقدامات پلیسی و ایجاد تورهای ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی طی چهار عملیات جداگانه میزان 747 کیلوگرم تریاک کشف، پنج متهم دستگیر و 6 خودرو توقیف شده است.
این مقام قضایی با بیان این که دستگاه قضایی مطابق قانون با متهمان برخورد قاطع خواهد کرد و مبارزه با سوداگران از اولویت این دادستانی است افزود: قاچاقچیان قصد انتقال این محموله های مواد مخدر را از شهرستان های جنوبی به استان های غربی و مرکزی کشور داشتند که با هوشیاری مأمورین پلیس در پهنای جغرافیایی استان کرمان متوقف شدند.
دادستان بافت عنوان کرد: برای پنج متهم دستگیر شده قرار بازداشت موقت صادر و به زندان معرفی شدند و تحقیقات تکمیلی و قضایی برای شناسایی سایر عوامل ادامه دارد.
**کشف محموله مواد مخدر شیشه از داخل مخزن آب یک کامیون
رئیس دادگاه عمومی شهرستان نرماشیر از کشف 2 کیلو و 700 گرم مواد مخدر صنعتی شیشه از یک دستگاه کامیون حمل چوب خبر داد.
سید علی متولی با اعلام اینکه در این رابطه 2 متهم اهل شیراز دستگیر شده اند اظهار کرد: قاچاقچیان، این محموله مواد مخدر را به طرز ماهرانه ای در مخزن آب ماشین جاسازی کرده بودند.
این مقام قضایی اعلام کرد: قاچاقچیان این محموله مواد مخدر را از شهرستان ایرانشهر به مقصد شیراز بارگیری کرده بودند که با هوشیاری پلیس و حضور بموقع دستگاه قضایی موفق به اجرای نقشه شوم خود نشدند.
خبرنگار و انتشار دهنده: نجمه حسنی*
3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.