مدیر روابط عمومی انجمن دوستداران کودک کرمان شامگاه جمعه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل و معرفی فعالیت ‌های انجمن دوستداران کودک کرمان است.
بهار زندرضوی افزود: نمایشگاه پشت در مهر در ترکیبی متفاوت از عکس، فیلم و کارهای دستی برگزار می‌ شود.
وی ادامه داد: این نمایشگاه از 28 تا 31 مهر ماه به مدت سه روز از ساعت 17 و 30 دقیقه تا 20 و 30 برای بازدید علاقه‌ مندان دایر است.
زندرضوی اظهار کرد: نمایشگاه پشت در مهر به همت گالری رستاک و تلاش برای حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل برگزار می شود و درآمد حاصله از این نمایشگاه، برای آموزش این کودکان در انجمن دوستداران کودک هزینه خواهد شد.
مدیر روابط عمومی انجمن دوستداران کودک کرمان گفت: نظر به علاقه مندی گالری رستاک به فضای مرکز دوستدار کودک مشتاق، نمایشگاه عکس و فیلمی از فضای آموزشی این مرکز به نمایش گذاشته می‌ شود.
زندرضوی گفت: علاقه مندان می‌توانند با خرید عکس و کیسه‌ پارچه ‌‌ای از این فعالیت پشتیبانی کنند.
وی اظهار کرد: این مرکز، فضایی شاد و مفرح برای آموزش کودکانی است که فاقد کارت هویتی بوده و از مدرسه بازمانده و پشت در مهر هستند.
مدیر روابط عمومی انجمن دوست‌داران کودک کرمان افزود: بسیاری از این کودکان به خاطر فقر یا ممانعت خانواده در برابر آموزش کودکان دختر خود قادر به ورود به مدارس رسمی آموزش پرورش نیستند و این کودکان با حمایت مالی خیرین علاقه‌ مند به کار آموزشی، فرصت آموزش در این مرکز را پیدا می ‌کنند.
وی گفت: برای آشنایی بیشتر با فعالیت ‌های این انجمن از همه دوستداران کودک شهر کرمان دعوت می‌کنم در این نمایشگاه سه روزه حضور یابند.
نگارخانه رستاک در بلوار نصر ابتدای میدان کوثر قرار دارد.
خبرنگار: داود رجبی بهجت ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7437/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.