به گزارش ایرنا حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: آمریکا از دیرباز هرگونه توهین و توطیه هایی را علیه ملت بزرگ ایران رواداشته و همچنان بر این شگرد خود استوار است تا ایران را به زانو در آورد اما هرگز نخواهد توانست کاری از پیش ببرد.
وی افزود: رییس جمهوری در این رابطه در نشست هیات دولت قاطعانه صحبت کردند که این روحیه انقلابی ایشان قابل تقدیر است.
وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقتدرانه در برابر داعش ایستاده است بیان کرد: اگر آمریکا و دیگر دشمنان بخواهند سپاه ایران را در لیست تروریست قرار دهند مانیز ارتش آمریکا را در لیست داعش قرار می دهیم ، امروز فرزندان جان برکف ایران همچون شهید حججی ها طی سازماندهی به سوریه اعزام می شوند و شهدای مدافع حرم گویای این حقیقت است.
رمضانی پور تصریح کرد: دشمنان اسلام می خواستند داعش را به مدت 20 سال در منطقه نگهدارند که خوشبختانه با مقاومت نیروهای اسلامی از بلاد مختلف وکشورهای اسلامی بیشتر از سه سال دوام نیاورده و رو به زوال و نابودی است.
وی تاکید بر اینکه داعش خون آشام محض است گفت: آنها چهره اسلام را با قتل عام، انتحاری و انفجار، سربریدن و ... می خواستند خدشه دار کنند اما در دین مبین اسلام هرگز اینگونه پلیدیها و نسل کشی و مسلمان کشی نهادینه نشده است.
امام جمعه رفسنجان افزود: همواره باید رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی را تبعیت کرد که این تبعیت موجب می شود کارها بر وفق مراد پیش رود و توطیه های دشمن هیچ اثری بر براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی نخواهد داشت.
حجت الاسلام شهادت امام سجاد (ع) را تسیلت گفت و بیان کرد: نقش آن حضرت در احیا و بازسازی تشیع و ایفای مسئولیت ایشان در اوج دشواریها و حضور در عرصه های سیاسی که با شجاعت تمام وارد شدند بسیار ستودنی است.
وی به هفته بهداشت روان اشاره و تصریح کرد: دولت بخشودگی سود تسهیلات را به بانکها اعلام کرده اما هنوز ابلاغ نشده و مردم سردر گم اند لذا دولت همراه با اعلام عمل هم داشته باشد تا مردم رنج نکشند .
7433/ 5054
خبرنگار: مریم رضایی** انتشار : بهنام احمدی *
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.