به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، یدالله موحد شنبه در حاشیه آئین صبحگاه مشترک یگان های نمونه پلیس استان کرمان به مناسبت گرامی داشت هفته ناجا، افزود: هفته نیروی انتظامی بهانه ای برای بزرگداشت سربازان سرافراز راه قسط وعدالت است که با حضور ایثارگرانه شان ،ظلم ،جرات برآمدن ندارد و امنیت در سایه تلاششان طلوع می کند.
وی با بیان اینکه امنیت، اعتماد، سلامت، پویایی و نشاط، ثمره حضور نیروی انتظامی در جامعه است، ادامه داد: نیروی انتظامی به عنوان ضرورت و نیاز یک جامعه آرمانی با ایستادگی مقتدرانه در برابر اخلال گران نظم و امنیت ، ارمغان آور آرامش و عدالت است.
موحد افزود : قرآن کریم نیز امنیت را از اهداف بلند استقرار حاکمیت اللّه و ثمره حکومت صالحان دانسته و بی شک این نیرو آیه ی نقش بسته بر تارک نشانش را سرفصل همه فعالیت های خویش می داند و پیام آورعدالت ، به عنوان فرمان حتمیِ خداوند است .
موحد تاکید کرد : نیروی انتظامی تلاش برای استقرار عدالت اسلامی را مهم ترین وظیفه خود می داند و ره آورد این فعالیت ایجاد امنیتی است که به تعبیر رهبر معظم انقلاب شأن نیروی انتظامی در جمهوری اسلامی بوده است.
رییس شورای قضائی استان کرمان خاطر نشان کرد:نیروی انتظامی ضمن دفاع از ارزش های انقلاب در پرتو رهنمودهای مقام عظمای ولایت با آگاهی از قوانین وقانون مداری مردم را به اطاعت از رهنمودهای قانونی هدایت، و با قانون شکنان با قدرت مقابله می کند.
موحد افزود: نیروی انتظامی با آفت زدایی ، درخت تنومند عدالت را به شکوفه نشانده وبا استفاده از سه اصل آگاهی، پیش گیری و پیگیری به عنوان بازوی دستگاه قضایی همگان را از میوه های حیات بخش شجره عدالت همچون اعتماد، سلامت، پویایی، نشاط، رشد وخداباوری بهره مند می کند.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد : یاد کسانی که با تقدیم گرانبهاترین دارایی خود در صفوف مختلف مبارزه با عوامل نا امنی وفساد ، آسایش وامنیت را به جامعه هدیه دادند ،به نیکویی پاس داشته شود و تلاش مخلصانه بزرگ مردان این عرصه ، مقبول و مأجور بارگاه کبریایی قرار گیرد.
هفته گرامیداشت نیروی انتظامی از جمعه چهاردهم مهرماه اغاز شده و بمدت یکهفته ادامه دارد.
خبرنگار: حسن شاهی** انتشار: بهنام احمدی
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.