به گزارش ایرنا دیدار 2 تیم فوتبال گل گهر سیرجان و بادران تهران از ساعت 16 عصر امروز در ورزشگاه اختصاصی گل گهر شهر سیرجان دنبال شد و در پایان 90 دقیقه تلاش سهم هر تیم تنها کسب 1 امتیاز بود.
در این دیدار پر هیاهو و پر فراز و نشیب با وجود تلاش تیم ها توپی از خط دروازه عبور نکرد و بادران تهران این هفته نیز به روند شکست ناپذیری خود ادامه داد.
هفته گذشته تمامی اعضا کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال گل گهر سیرجان که به علت کسب نتایج اخیر ١٥ درصد از قرارداد خود را جریمه شده بودند این هفته نیز نتوانستند مقابل بادران مدعی به نتیجه مطلوب دست یابند.
گفتنی است که جریمه شاگردان بگوویچ در صورت جبران نتایج، و بازگشت به بالای جدول قابل برگشت است.
مس کرمان دیگر نماینده استان نیز امروز در ماهشهر مقابل شهرداری این شهر قرار گرفت و به تساوی بدون گل رسید.
همچنین دیدار تیم های مس رفسنجان و ملوان بندر انزلی در هفته هفتم رقابت های لیگ دسته یک (جام آزادگان) لغو شد.
هم اکنون پس از پایان هفته هفتم این رقابت ها گل گهر سیرجان با 10 امتیاز در جایگاه نهم، مس کرمان با 12 امتیاز در رتبه ششم و مس رفسنجان نیز با یک بازی کمتر نسبت به رقیبان و هفت امتیاز، سیزدهم است.
هفته آینده نیز روز سه شنبه هجدهم مهرماه در هفته هشتم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال، مس کرمان در ورزشگاه شهید باهنر کرمان مقابل اکسین البرز قرار می گیرد، مس رفسنجان در ورزشگاه شهدای مس این شهر میزبان تیم ته جدولی راه آهن تهران است و گل گهر سیرجان نیز در یک دیدار خارج از خانه مقابل فجرسپاسی شیراز بازی می کند.
خبرنگار: حامد سالاری** انتشار : بهنام احمدی *
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.