به گزارش ایرنا، دیدار 2 تیم فوتبال مس کرمان و برق جدید شیراز از ساعت 16 و 15 دقیقه عصر یکشنبه در ورزشگاه شهید باهنر شهر کرمان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.
تیم فوتبال مس کرمان با سرمربی گری احمد نخعی که در چهار هفته نخست رقابت های لیگ دسته یک شروعی طوفانی داشت و 10 امتیاز کسب کرده بود در 2 بازی اخیر تنها یک امتیاز گرفته و 11 امتیازی شده است.
تیم فوتبال مس کرمان با وجود بازی های خوب و تماشاگر پسند، در 2 هفته اخیر نتوانسته به نتایجی مطلوب دست یابد، نتایجی که موجب سقوط این تیم کرمانی به رتبه چهارم جدول رده بندی شده است.
با این تساوی، برق نوین شیراز نیز با سرمربی گری داوود مهابادی 10 امتیازی شده و در رتبه ششم جدول رده بندی جام آزادگان جای گرفته است.
پیش از آغاز بازی هواداران 2 تیم با عزاداری و سینه زنی ماه محرم را در ورزشگاه شهید باهنر کرمان گرامی داشتند.
امین کاظمیان، مهدی تیکدری و علیرضا علیزاده از تیم مس کرمان و سعید خردمند و محمد جلالی نیا از برق جدید شیراز در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند.
**تساوی بدون گل رفسنجانی ها در خانه
مس رفسنجان دیگر نماینده استان کرمان نیز از ساعت 15 و 15 دقیقه عصر امروز در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان مقابل شهرداری تبریز به تساوی بدون گل رسید و هفت امتیازی شد.
شاگردان علی سامره که در 6 هفته نخست رقابت ها تاکنون نتوانسته اند نتایج در خور این تیم را کسب کنند، امروز با 2 پله سقوط در رتبه دوازدهم جدول رده بندی لیگ دسته یک قرار گرفتند.
در آن سو نیز تیم شهرداری تبریز پنج امتیازی شده و در جایگاه پانزدهم جدول تکیه زده است.
**تساوی 2 بر 2 گل گهر و صبای قم
تیم فوتبال گل گهر سیرجان نیز عصر امروز مهمان صبای قم بود که 2 تیم پس از 90 دقیقه تلاش به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند.
گلهای تیم فوتبال گل گهر سیرجان را احمد حسن زاده در دقیقه 18 و 73 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و برای صبای قم کمیل محمدی در دقیقه 62 و جهانگیر عسگری در دقیقه 96 گل زنی کردند تا شاگردان وینگو بگوویچ از یک پیروزی شیرین در خارج از خانه باز بمانند.
گل گهر سیرجان با این تساوی 9 امتیازی شد و با یک پله صعود در جدول رده بندی به جایگاه هفتم رسید.
در هفته هفتم رقابت های لیگ دسته یک نیز روز چهارشنبه 12 مهرماه تیم فوتبال گل گهر سیرجان در ورزشگاه اختصاصی این تیم مقابل بادران تهران قرار خواهد گرفت، مس کرمان در ماهشهر با شهرداری این شهر بازی می کند و مس رفسنجان در یک دیدار خارج از خانه به مصاف ملوان بندر انزلی می رود.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار : بهنام احمدی *
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.