به گزارش دریافتی ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ علی کشاورزی پنجشنبه در تشریح این خبر افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد مرگ مشکوک در حوزه استحفاظی کلانتری 13 شهر کرمان بلافاصله ماموران انتظامی این کلانتری برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل مشخص شد یک نوجوان 18 ساله با شلیک گلوله به وسیله یک قبضه اسلحه از ناحیه سر مصدوم و توسط عوامل 115به بیمارستان منتقل شده است.
سرهنگ کشاورزی با بیان اینکه مصدوم به علت شدت جراحات وارده از ناحیه سر در حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد، تصریح کرد: در تحقیقات ماموران انتظامی مشخص شد که این فرد قصد گرفتن عکس سلفی با اسلحه را داشته است که به دلیل نا آشنایی با قوانین بکارگیری سلاح و سهل انگاری اقدام به تیراندازی به سمت سر خود کرده است.
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان در پایان ضمن ابراز نگرانی از این حادثه پیش آمده خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این سلاح دارای مجوز بوده است، باید تاکید کرد که خانواده ها باید در نگهداری سلاح در منزل، آن را دور از دسترس فرزندان و سایر افراد خانواده قرار داده و نظارت و کنترل خود را بر روی اعمال و رفتار جوانان خود بیش از پیش افزایش دهند.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی** انتشار : بهنام احمدی *
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.