به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی چهارشنبه در نشست با رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و معین اقتصادی شهرستان راور افزود: رفع محرومیت از مناطق کمتر توسعه یافته از مهم ترین فعالیت های ستاد در سراسر کشور می باشد که جای قدر دانی دارد.
وی ادامه داد: اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام در زمینه های سرمایه گذاری و اشتغال در راستای اقتصاد مقاومتی ستودنی است.
پورابراهیمی عنوان کرد: با توجه به اقدامات ستاد فرمان امام در شهرستان راور به زودی30 طرح اشتغالزا در شهرستان راور عملیاتی و اجرایی خواهد شد.
وی افزود: مجموع سرمایه گذاری طرح هایی که تا پایان شهریور ماه پس از تصویب نهایی در بخش اقتصادی ستاد اجرایی فرمان امام در شهرستان راور انجام خواهد شد، بیش از 50 میلیارد تومان خواهد بود که در این طرح ها برای 1000 خانوار اشتغال ایجاد خواهد شد.
نماینده مردم کرمان و راور گفت: با روند قابل قبول و سرعت فعلی سرمایه گذاری در شهرستان راور به عنوان شهر نمونه اقتصاد مقاومتی، ظرف سالهای آینده معضل اشتغال تا حد زیادی مرتفع خواهد شد.
در پایان این نشست رئیس ستاد ستاد اجرایی فرمان امام، از اختصاص 70میلیارد ریال جهت ساخت مساجد، مسکن محرومان، و راه روستایی در شهرستان راور خبر داد.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار: بهنام احمدی *
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.