درحالی که 6 روز از مفقودشدن کودک رودبار جنوب می‌گذرد با تماسی از سوی فردی ناشناس امیدها برای یافتن این کودک 5 ساله افزایش یافت.

عذرا بامری زهکلوک در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: پنجشنبه گذشته 16 شهریور ماه به همراه شوهر و پسر 5 ساله‌ام ابوفاضل برای تفریح به روستای چاه بهمن بخش‌جازموریان رفته‌بودیم که پس از آب‌تنی پسرم لباسهایش را پوشاندم و بعد از چند لحظه که قدری از ما فاصله گرفت، ناگهان ناپدید شد.

مادر ابوفاضل افزود: بلا‌فاصله پس از این اتفاق تمامی مردم آن منطقه به همراه ما به جستجو برای یافتن پسرم را آغاز کردند ولی کوچکترین اثری از وی نیافتیم و بدلیل صعب العبور بودن منطقه مدتی طول کشید تا ماموران جمعیت هلال احمر شهرستان رودبار جنوب و نیروی انتظامی به محل رسیدند.

 وی گفت: در این 6 روز نیروهای امدادی و انتظامی و مردمی در حال جستجوی کودکم هستند ولی متاسفانه تاکنون هیچ اثری از فرزندم پیدا نشده و همسرم در این شش روز هنوز یکساعت به خانه برنگشته و در حال جستجوی فرزندمان است.

مادر کودک مفقود شده اظهار داشت: روز گذشته طی تماسی مشکوک از سوی یک فرد ناشناس، وی مدعی شد که فرزندمان پیدا شده و تحویل شورای منطقه شده ولی بعد از پیگیری ها متوجه شدیم این خبر صحت ندارد.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: 6 روز سخت و آزار دهنده بر ما گذشته و بی خبری از فرزندم ما را به شدت آزرده خاطر کرده و امیدوارم هرچه زودتر خبری از ابوفاضل پیدا کنیم و نگرانی‌هایمان پایان یابد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.