حسین اسحاقی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جلسه روز گذشته در محل معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با محوریت بررسی فرآیند برگزاری جشنواره ملی 'آیات' در رشته داستان با مضامین قرآن و عترت برگزار شد و تفاهم نامه آن نیز به امضا رسید.
وی تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان نیز نسبت به برگزاری هرچه با شکوهتر برنامه های این جشنواره در نیمه دوم سال جاری اعلام آمادگی کرد.
وی با اشاره به اینکه جشنواره ملی آیات در رشته داستان قرآنی و عترتی در 2 بخش داستان بلند ، کوتاه و بخش ویژه سوره مبارکه واقعه برگزار خواهد شد، افزود: فراخوان ارسال آثار جهت این جشنواره مهرماه اعلام خواهد شد و شرکت در این جشنواره برای گروه سنی بزرگسال آزاد خواهد بود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد جنوب کرمان اضافه کرد: این جشنواره در رشته داستان با موضوعات قرآن و عترت ، نماز، سیره ائمه اطهار،اقتصاد مقومتی ،صلح و سبک زندگی برگزار خواهد شد.
وی عنوان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره توسعه و ترویج موضوعات قرآنی و بهره مندی از ظرفیت هنرمندان مختلف بخصوص مداحان و گروه های تواشیح داخلی کشور است که به صورت ملی برگزار خواهد شد.
جشنواره های سراسری آیات در نیمه دوم سال جاری در رشته های مختلف و در هفت استان کشور برگزار خواهد شد، رشته پوستر در استان زنجان، رشته نقاشی در استان گلستان، رشته تئاتر در استان فارس، رشته فیلم در استان بوشه، رشته داستان نویسی در جنوب کرمان، رشته شعر در استان لرستان و رشته تدهیب نگارگری در استان اصفهان برگزار خواهد شد.
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان هفت شهر، جیرفت، کهنوج، عنبرآباد، قلعه گنج، منوجان، رودبار و فاریاب را پوشش می دهد.
خبرنگار: هادی شفیعی ** انتشاردهنده: روح اله صائب *
7450/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.