سرهنگ نصرالله عباسی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی هفته های گذشته و در پی وصول شکایاتی مبنی بر وقوع سرقت های متعدد در منازل نیمه ساز در شهرستان رفسنجان این پرونده در دستور کار ویژه پلیس قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه مأموران پلیس طی تحقیقات و بررسی های اولیه موفق شدند ردی از سارق را به دست آورند تصریح کرد: اقلامی از جمله سیم برق، آهن آلات، شیر آلات، مصالح ساختمانی و غیره از منازل نیمه ساز به سرقت رفته بود که مأموران با هماهنگی قضایی، سارق را در حین سرقت دستگیر کردند.
سرهنگ عباسی بیان کرد: با بازجویی به عمل آمده ابتدا این سارق منکر هر گونه سرقت شد اما پس از مواجه با مستندات پلیس، به ناچار لب به اعتراف گشود و به هشت فقره سرقت از منازل نیمه ساز و یک فقره سرقت از باغات پسته اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان ارزش ریالی اموال سرقت شده را بیش از 20 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: سارق غیربومی است و تحقیقات پلیس برای شناسایی سایر مالباختگان و بازسازی صحنه های جرم همچنان ادامه دارد.
وی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند و همچنین از طریق تلفن 197 نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه عملکرد پلیس بیان کنند.
رفسنجان با جمعیت 311 هزار نفر در 110 کیلومتری کرمان قرار دارد.
خبرنگار: مریم رضایی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7433/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.