به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج گفت: ماموران پلیس کهنوج طی دو عملیات موفق به کشف 128 کیلوگرم مواد مخدر شدند.
سرهنگ شاهپور بهرامی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ، با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی در جنوب استان از تردد و ورود یک محموله مواد مخدر توسط قاچاقچیان به این شهرستان مطلع شدند.
وی ادامه داد: ماموران بعد از شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان، حین کنترل خودروهای عبوری در محور کهنوج - رودبار به یک دستگاه خودرو وانت نیسان را مشکوک و دستور ایست دادند.
بهرامی ادامه داد: راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست ماموران قصد فرار داشت که با سرعت عمل ماموران انتظامی روبرو شد و به ناچار خودرو را متوقف و در بازرسی از این خودرو 97 کیلوگرم حشیش کشف شد.
وی اظهار کرد: در عملیات دیگر، ماموران انتظامی از حمل و دپوی مقداری مواد مخدر در منزلی با خبر شدند.
وی بیان کرد: ماموران انتظامی پس از شناسایی محل با هماهنگی مقام قضایی وارد منزلی شدند که محل دپوی مواد بود و با بازرسی از منزل و خودروهای داخل حیاط توانستند مقدار 31 کیلوگرم تریاک را کشف کنند.
وی گفت: در این دو عملیات 128کیلوگرم مواد مخدر کشف،2 نفر قاچاقچی دستگیر، 3 دستگاه خودرو توقیف و مواد مخدر کشف شده به همراه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج در پایان با هشدار به قاچاقچیان مواد مخدر که با به خطر انداختن سلامت عمومی مردم و جامعه قصد کسب منافع غیر مشروع دارند، گفت: پلیس در مسائلی که به سلامت و امنیت مردم مربوط می شود، هیچگونه اغماضی ندارد و به شدت با هنجارشکنان به خصوص قاچاقچیان مواد افیونی برخورد می کند.

*** کشف بیش از 21 کیلو هروئین از موتورسیکلت در سیرجان
فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گقت: در پی کشف 21 کیلوگرم هروئین در این شهرستان یک نفر قاچاقچی نیز دستگیر شد.
سرهنگ محمدرضا ایران نژاد افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای اجرای طرح شناسایی و انهدام شبکه های قاچاق مواد مخدر و مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، فردی که محموله هروئین وارد شهرستان کرده بود و قصد انتقال به یکی از استان های همجوار را داشت، شناسایی کردند .
وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بعد از شناسایی این فرد که با یک دستگاه موتورسیکلت در یکی از جاده های فرعی شهرستان در حال انتقال مواد بود متوقف کردند و در بازرسی از این موتورسیکلت، مقدار 21 کیلو و 100گرم هروئین را از خورجین آن کشف شد.
ایران نژاد خاطر نشان کرد: در این رابطه یک دستگاه موتورسیکلت توقیف و قاچاقچی نیز دستگیر شدند که برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی انتقال یافتند.
استان کرمان به لحاظ موقعیت جغرافیایی و همجواری با استانهای مرزی همواره مورد تردد قاچاقچیان کالا و انواع مواد مخدر می باشد.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار : بهنام احمدی *
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.